Gjest Frustert gutt. Skrevet 1. januar 2009 Del Skrevet 1. januar 2009 Hun sa til meg: du er en utrolig god person og jeg er kjempe glad i deg og det veit du... jeg skulle gjort hva som helst... for du er best liksom... men jeg klarer ikke falle for deg og det irriterer meg fordi det kunne funka mellom oss. Hun har før sagt at hun kunne tenkt å bli sammen med meg, hvordan kan jeg greie å få henne til å falle for meg? Lenke til kommentar
CP-Monkey Skrevet 1. januar 2009 Del Skrevet 1. januar 2009 Ohh...den svir! Når dama sier rett opp i ansiktet på deg at hun liker deg og er en hårsbredd fra å bli sammen med deg så hadde rett og slett krepert. Fatter ikke hvordan hun ikke kan bli sammen med deg? I hvertfall ikke når hun liker deg så intenst... Lenke til kommentar
brutal_mann Skrevet 1. januar 2009 Del Skrevet 1. januar 2009 Drit i henne. Hun bruker deg kun til å få uforpliktende oppmerksomhet. Hun leker med dine følelser og har null respekt for deg. Kutt all kontak tog kom deg videre! Lenke til kommentar
Gjest Frustrert gutt Skrevet 1. januar 2009 Del Skrevet 1. januar 2009 Kutte all kontakt? Det greier jeg ikke og det vil jeg ikke. Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 1. januar 2009 Del Skrevet 1. januar 2009 Blir vel litt drøyt vis han skal kutte all kontakt? Lenke til kommentar
brutal_mann Skrevet 1. januar 2009 Del Skrevet 1. januar 2009 Nei det er ikke drøyt i det heletatt. Det er det smarteste han kan gjøre. Å leke med mennesker sine følelser på det viset denne jenta gjør er så uforskammet freidig at hun ikke fortjener et sekund mer av hans oppmerksomhet. Hankaster vekk tiden sin og kreftene sine på et stykke manipulerende kvinnemenneske som aldri vil finne på å stille opp for han et sekund. Hvorfor i all verden skal han bruke noe tid på henne? Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 1. januar 2009 Del Skrevet 1. januar 2009 Drit i henne. Hun bruker deg kun til å få uforpliktende oppmerksomhet. Hun leker med dine følelser og har null respekt for deg. Kutt all kontak tog kom deg videre! Kjenner en som har opplevd dette selv, kjipe greier ødelegger mennesker. Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 1. januar 2009 Del Skrevet 1. januar 2009 Kanskje han har så sterke følelser for den jenta at han ikke vil glemme henne. Lenke til kommentar
brutal_mann Skrevet 1. januar 2009 Del Skrevet 1. januar 2009 Kanskje han har så sterke følelser for den jenta at han ikke vil glemme henne. Klart han har det, ellers ville han jo aldri ha startet denne tråden. Det gjør ikke mitt råd mindre gyldig av den grunn. Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 1. januar 2009 Del Skrevet 1. januar 2009 Hør på brutal_mann jenter er ganske like gutter i teorien hadde hun virkelig likt deg hadde hun nok tatt det skrittet du kanskje venter på.. Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 1. januar 2009 Del Skrevet 1. januar 2009 (endret) nvm Endret 1. januar 2009 av Sebbe Lenke til kommentar
scobra Skrevet 1. januar 2009 Del Skrevet 1. januar 2009 Syns du burde høre på brutal_mann, selvom det kanskje er litt brutalt å kutte all kontakt. Lenke til kommentar
Gjest Frustrert gutt Skrevet 1. januar 2009 Del Skrevet 1. januar 2009 Det blir veldig brutalt, spessielt når jeg har fallt så for denne jenta. Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 1. januar 2009 Del Skrevet 1. januar 2009 Jenter er nok veldig mye bedre til å spille med følelser en det vi er Lenke til kommentar
brutal_mann Skrevet 1. januar 2009 Del Skrevet 1. januar 2009 Det blir veldig brutalt, spessielt når jeg har fallt så for denne jenta. Ja. Det kommer til å bli helt jævlig for deg. Beklager det, men det er en del av livets skole. Du kommer muligens til å føle at du dør, at du ikke får puste, ukontrollerte skjellvinger, plutselig gråt osv. slapp av, det er helt vanlig. Det kommer til å være jævlig en stund, men så går det over og du finner noen det er verdt å bruke tid på. Lenke til kommentar
Gjest Frustrert gutt Skrevet 1. januar 2009 Del Skrevet 1. januar 2009 Sist jeg brøt kontakt med en jente jeg hadde fallt for er over 4 år siden og jeg tenker og griner fortsatt over den jenta og hun sa at det aldri ville funke mellom henne og meg. Så å oppleve det der igjen greier jeg nok ikke med tanke på at jeg er suicidal i fra før av. Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 1. januar 2009 Del Skrevet 1. januar 2009 (endret) Hva faen skal du gjøre da? Vente på at hu skal vrake deg? Endret 1. januar 2009 av Rudde93 Lenke til kommentar
Melkekartong Skrevet 1. januar 2009 Del Skrevet 1. januar 2009 Brutal mann har et brutalt godt poeng! Lenke til kommentar
DesertRose Skrevet 1. januar 2009 Del Skrevet 1. januar 2009 (endret) Hun var ærlig om hva hun følte. Kanskje ikke helt tenkt på konsekvensene pga dine følelser for henne. Men å si hun er manipulerende og oppmerksomhet sykt kvinnfolk er det dummeste jeg har hørt på lenge. Ja, det skjer det og. Men har dere snakket om følelser for hverandre eller noe siden dere kom inn på det sporet og hun svarer ærlig så betyr det ikke at hun garantert leker med følelsene dine. Sikkert ikke lett for henne heller å måtte si det slik det er. En historie flere sider. Endret 1. januar 2009 av DesertRose Lenke til kommentar
sdfghdfghdfgh Skrevet 1. januar 2009 Del Skrevet 1. januar 2009 Dropp henne! Dette har skjedd med meg.. Vi holdt på i nesten et halvt år og jeg trodde vi skulle bli sammen. Hun forklarte meg at jeg var en utrolig person og alt mulig greier :S Men at hun ikke klarte å falle for meg. Hun har rett og slett nesten ødelagt meg.. Jeg har gått rundt å tenkt på henne i nesten 2 måneder nå og klarer ikke få henne ut av hodet. JEg har bare bestemt meg for å kutte all kontakt, slettet hun på mobilen, facebook, msn og prøver å late som m jeg ikke kjenner henne.. Det funker faktisk ganske greit for meg, får henne mer og mer ut av hodet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå