Matsibooy Skrevet 1. januar 2009 Del Skrevet 1. januar 2009 Halla ! Nettopp kjøpt meg pavilion dv5 1145. Når jeg bruker det innebygde webkamera så funker det bare i 5 minutter eller no, Da fryser bilde seg og den klikker. Da er det bare å invitere på nytt, men det samma skjer igjen. Noen som veit hva jeg kan gjøre for å få slutt på det? Lenke til kommentar
CorporalClegg Skrevet 1. januar 2009 Del Skrevet 1. januar 2009 Prøv å innstaler nye drivere. Lenke til kommentar
Matsibooy Skrevet 1. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2009 Det er ikke noen nye drivere tilgjengelig Lenke til kommentar
otis Skrevet 2. januar 2009 Del Skrevet 2. januar 2009 Reinstaller PC med OEM programvare, om du har installert noe selv, som ikke var der fra starten av. Funker det da, så er det software feil. Funker det ikke, så feilmelder du det til HP. Lenke til kommentar
Matsibooy Skrevet 2. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2009 Ok... Dropper det ass, nettopp instalert alt jeg vi ha og sånt. Lenke til kommentar
PaTrond Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 Klag til HP og spør om en løsning.. Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 (endret) Fjern driveren til web kameraet så fjerner du MSN. Last ned drivere på nytt + MSN Installere driverene til web kameraet FØRST, så installerer du MSN Endret 3. januar 2009 av Gjest Lenke til kommentar
Matsibooy Skrevet 5. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2009 Fjern driveren til web kameraet så fjerner du MSN.Last ned drivere på nytt + MSN Installere driverene til web kameraet FØRST, så installerer du MSN Det funka!! Takk for hjelpen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå