Beyma Skrevet 1. januar 2009 Del Skrevet 1. januar 2009 Hei Jeg og min kjæreste skal til et varmere land til sommeren.. Vi var i hellas ifjor og vil prøve noe nytt iår.. Jeg har ikke vært så mye i "syden", så har ikke så mange ideer, og håper på litt hjelp her.. Vil til et sted der man har mulighet for dykking, vannscooter etc. Er aktiv og vil til et sted der man har mange muligheter.. Begge er 19 år, hvis det har noe og si.. Takk for all hjelp Lenke til kommentar
gjeewaytee Skrevet 1. januar 2009 Del Skrevet 1. januar 2009 det finnes jo utallige forslag på reisemål, eg har reist mye og min personlige favoritt er helt klart thailand (oppfyller deres krav og vel så det) uten tvil et fantastisk land. the land of smile som det og blir kalt. Lenke til kommentar
Beyma Skrevet 1. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2009 Det blir fryktelig dyrt med thailand da :\ Har planblagt og bruke ca 6000 tusen på hotell og fly.. Lenke til kommentar
gjeewaytee Skrevet 2. januar 2009 Del Skrevet 2. januar 2009 blir vel kanskje det ja....tenkte ikkje på det eg vettu Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå