doogy93 Skrevet 1. januar 2009 Del Skrevet 1. januar 2009 (endret) Hei! Jeg er en gutt på 16 som ser etter jobb. Jeg har en stor kunnskap innenfor IT og det er noe jeg virkelig brenner for. Jeg har er glad i å kunne stå foran en forsamling å prate. Man vil kanskje si at en på 16 er for ung, men jeg får 6-ere på fremføringer, har holdt tale foran en forsamling med 1000 personer og flere ganger holdt tale foran skolekollegiet og medelever og trives med det. Jeg har også også interesse for mye annet, blant annet design, interiør og mote. Jeg håper å kunne finne en jobb som kunne gått ut på å stå foran og undervise/fortelle ang. et angitt tema. Hvis det er noen som vet om noen som ser etter en slik person så gjerne si ifra... Takk Endret 1. januar 2009 av doogy93 Lenke til kommentar
TaEnBolle Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 Mener du at du skal få et manus og lese opp for en forsamling? Vet ikke hva du har tenkt... Det ville f.eks. sett utrolig teit ut å holde et totimers foredrag om noe du ikke har peiling på, og plutselig få ett spm om saken uten å kunne svare. Hvis du kun ønsker å holde foredrag siden du synes dette er gøy og spennende, er det bare å verve seg i forskjellige stillinger i idrettslag, kor osv... Beste tipset jeg kan gi deg er vel å bli medlem av den lokale kirken din, og spørre om du kan få lese salmer, fortellinger osv til menigheten under en gudstjeneste. Beklager å si det, men du er 16 år uten utdanning... Er nok ikke så mange som ville betalt deg for å holde et foredrag på arbeidsplassen sin. Lenke til kommentar
V_B Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 Du burde nok utdanne deg innen et fagfelt før du kan føre drømmen din videre. Kompetanse er ekstremt viktig, om du vil holde et foredrag om et spesifikt tema. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå