schester Skrevet 1. januar 2009 Del Skrevet 1. januar 2009 (endret) Legg ut det bilde dere er mest stolt av her, og få konstruktiv kritikk og posetiv tilbakemelding av andre fotografer =) Endret 1. januar 2009 av schester Lenke til kommentar
chrissn Skrevet 1. januar 2009 Del Skrevet 1. januar 2009 Legg ut det bilde dere er mest stolt av her, og få konstruktiv kritikk og posetiv tilbakemelding av andre fotografer =) du må jo komme med et godt eksempel da:P Lenke til kommentar
fo2re Skrevet 1. januar 2009 Del Skrevet 1. januar 2009 De(t) bilde(ne) kan jeg dessverre ikke legge ut, men har de hengende i en 50x70 ramme signert. Bilder av en musiker i den tyngre metal sjangeren. Lenke til kommentar
schester Skrevet 1. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2009 Flinke du, Huke! ;O ekje dårle du helle Lenke til kommentar
IceFox Skrevet 1. januar 2009 Del Skrevet 1. januar 2009 Det minner vel veldig om BK? Og det finnes allerede her på forumet. Lenke til kommentar
schester Skrevet 2. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2009 Det minner vel veldig om BK? Og det finnes allerede her på forumet. BK=? Lenke til kommentar
schester Skrevet 2. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2009 Bildekritikk. me denne tråden tenkte jeg mer at folk skulle poste bildeene sine Lenke til kommentar
IceFox Skrevet 2. januar 2009 Del Skrevet 2. januar 2009 BK hadde funka dårlig hvis ingen hadde postet bildene sine der. Lenke til kommentar
schester Skrevet 2. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2009 BK hadde funka dårlig hvis ingen hadde postet bildene sine der. sant nok dofus dofus Lenke til kommentar
Bruker-88036 Skrevet 2. januar 2009 Del Skrevet 2. januar 2009 Dessuten er tråden > Fineste/beste bilde 2 øverst i bildekritikken og det er vel nettopp en slik tråd som du ønsker å starte her? Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 2. januar 2009 Del Skrevet 2. januar 2009 Beklager, men jeg synes denne tråden er meningsløs. Er poenget at det kun er lov å skryte av bildene her? Jeg skjønner ikke poenget når vi har en BK. En slik tråd gjør bare forumet mindre brukervennlig, i likhet med alle feilpostingene. Og når det er sagt ber jeg folket om å slutte å poste spørsmål om hvilket kamera eller hvilket objektiv under Fotografering. Det er ikke en samlekategori som favner over alt, men et kategori for å spørre om fotografiske spørsmål, dvs hvordan ta bilder. Ikke hvilket objektiv man skal kjøpe til det. Det har vi en egen kategori til. Lenke til kommentar
IceFox Skrevet 2. januar 2009 Del Skrevet 2. januar 2009 I chatten må det være lov å spørre om utstyr da. Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 2. januar 2009 Del Skrevet 2. januar 2009 I chatten må det være lov å spørre om utstyr da. Ja, der er alt lov. Selv om jeg synes det er en dårlig ide, siden det gjør forumet litt mindre komplett for de som ikke er faste deltakere. Det er få eller ingen andre som får med seg det som skjer i chatten. Selv jeg må hoppe over mange sider noen ganger. Men det er opplest og vedtatt at der er det lov. Det jeg skriver om er egne tråder for valg av optikk, kamera osv. Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 2. januar 2009 Del Skrevet 2. januar 2009 Tråden stenges da vi allerede har en tråd for å vise frem sine fineste bilder, og Bildekritikken til å få tilbakemeldinger på de bildene. Dette innlegget er OT og skal ikke kommenteres, reaksjoner på moderering tas på PM. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg