Sekai-ichi Skrevet 1. januar 2009 Del Skrevet 1. januar 2009 har nettopp fått nytt headsett og vet ikke hvordan man lader den! 360en jeg fikk til jul vil ikke spille noen spill heller, så er nok noe galt med den, men burde vel gå ann å lade headsetet for det? Lenke til kommentar
huonki Skrevet 1. januar 2009 Del Skrevet 1. januar 2009 Jeg har lenge lurt på åssen man lader headsettet! Jeg har kjøpt et for vel et år eller 2 siden, men har aldri fått brukt det. Lenke til kommentar
Sekai-ichi Skrevet 1. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2009 googla det, virker som man må putte inn en usb sånn som på ps3.. men det er noe.. "anderledes" med den virker det som.. Lenke til kommentar
huonki Skrevet 1. januar 2009 Del Skrevet 1. januar 2009 ja, gjorde det nå, men xboxen min var så varm, så ledningen smeltet. Hva gjør jeg? =( Lenke til kommentar
Sekai-ichi Skrevet 1. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2009 har den blitt rød enda? hvis ikke gjør det ikke noe, når den blir rød så skal du bare la hver å bruke den noen timer. det sa butikkmannen når jeg ringte han i går. men er enda rød da..=\ Lenke til kommentar
Sekai-ichi Skrevet 1. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2009 headsetet? jeg snakker om selve xboxen, den store tingen som jeg er 88% sikker på at du ser på nå uansett hvor i huset du er.. Lenke til kommentar
huonki Skrevet 1. januar 2009 Del Skrevet 1. januar 2009 jeg la den i hagen, dekker vel et par kvadrat meter der. Men jeg vet ikke hva jeg skal gjøre nå, sliter litt med det headsettet Lenke til kommentar
Sekai-ichi Skrevet 1. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2009 ja jeg og, derfor jeg spurte her. en venn av meg la den også i hagen, men tror den kan bli ødelagt, så gadd ikke selv.=\ + har ikke lange nok kabler Lenke til kommentar
tytte89 Skrevet 1. januar 2009 Del Skrevet 1. januar 2009 ja, gjorde det nå, men xboxen min var så varm, så ledningen smeltet. Hva gjør jeg? =( Smeltet? WTF liksomXD Lenke til kommentar
huonki Skrevet 1. januar 2009 Del Skrevet 1. januar 2009 men back to topic; hvordan lader jeg headsettet? Lenke til kommentar
Sekai-ichi Skrevet 1. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2009 jeg driver å sjekker om det usb slot i den nå... noen andre på dette forumet som har et slikt headset og VET åssen å lade det? Lenke til kommentar
huonki Skrevet 1. januar 2009 Del Skrevet 1. januar 2009 (endret) sjekket nå, tror ikke at det går an å lade den. Har ps3 da, klarer fint å lade 77 kontrollere på 1 usb siden ps3 er så stabil EDIT: mente 7 kontrollere, har usb hub Endret 1. januar 2009 av huonki Lenke til kommentar
Sekai-ichi Skrevet 1. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2009 lol, jeg har ikke hatt noe problemer med lading av ps3 headsetet jeg heller.. men snakker om 360 nå!=P Lenke til kommentar
huonki Skrevet 1. januar 2009 Del Skrevet 1. januar 2009 ja, ok. Men fant du ut hvordan man lader det? Lenke til kommentar
Sekai-ichi Skrevet 1. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2009 nei, men har klart å plugge den inn. mulig det er sånn man gjør det bare at det ikke funker på min fordi den ikke funker atm..=\ Lenke til kommentar
huonki Skrevet 1. januar 2009 Del Skrevet 1. januar 2009 Googlet fram til noen bilder av en kar som lader, gjorde det, men jeg fikk sånn rød ring på xboxen min. Tror ikke xbox takler slikt. Mulig at jeg selger xboxen og kjøper noen spill på ps3'en. Den er meget stabil Lenke til kommentar
Sekai-ichi Skrevet 1. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2009 det hadde vært lurt, men fikk min i gave så er ikke noen vits for meg. har alt ødelagt en annen før fordi jeg prøvde å hacke den, og microsoft gadd ikke fikse det siden det "var min feil" (selv om det åpenbart var en helt normal rrod), men nå har jeg sjansen for å fortsette siden ejg har ny xbox, så beholder den jeg^^ for å hacke den=P Lenke til kommentar
huonki Skrevet 1. januar 2009 Del Skrevet 1. januar 2009 lurt, men noen andre her som vet hvordan jeg lader headsettet? Lenke til kommentar
Essem Skrevet 2. januar 2009 Del Skrevet 2. januar 2009 I all verden. :!: Det trådløse lader dere med laderen som følger med, det andre headsetet kobler dere i kontrolleren. Hvis dere har noe annet headset enn det offisielle, vet ikke jeg. Dere driver kanskje bare litt trolling... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg