dan83 Skrevet 1. januar 2009 Del Skrevet 1. januar 2009 hei et annet bilde jeg har forbedret som er blitt postet tidligere!! Denne gangen har jeg forandret litt på temperaturen og økt skarpheten bitte litt Lenke til kommentar
dan83 Skrevet 2. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2009 (endret) hmm....falt hvis ikke i smak dette her!? Personlig så er jeg ganske fornøyd med dette bilde da men, hvis jeg ser bort ifra at en liten del av snuta er litt ute av fokus!! Endret 2. januar 2009 av dan83 Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 2. januar 2009 Del Skrevet 2. januar 2009 Det var da veldig liten interesse, men jeg tror det skyldes at vinkelen er lite tiltalende. Skarpheten synes jeg er grei nok, men det blir bare et artsbilde for meg, uten for mange kunstneriske kvaliteter. Lenke til kommentar
dan83 Skrevet 2. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2009 hmm...kan jo si meg enig at det ikke er noe kunstnerisk med bilde, men på en annen side så er det jo egentlig ment som et arts bilde Men det med vinkelen er jeg derimot litt uenig i, personlig syntes jeg vinkelen er grei nok, man har på en måte "øye kontakt" med slangen! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå