telealf Skrevet 1. januar 2009 Del Skrevet 1. januar 2009 Noen som har tips for program for enkelt å kunne legge til vannmerke (copyright) nede i hjørne på bilder, samt endre størrlse (pixels) på bilder. programmet bør kunne gjøre større batch jobber, OG ha minst mulig fotavtrykk/minnekrav da det skal (idellt) kjøres fra en minibærbar (Acer One m 1GB RAM). Og, det bør helst være billig / freeware Bakgrunnen er at jeg stadig deler bilder med venner og bekjente, og noen av disse havner på kommersielle web-sider. Ikke noen stor sak for meg, men synes godt det kan stå fotograf. Jada, jeg er klar over det formellt lovlige, men de ter snakk om venner som i utgangspunktet får lov til å publisere. På forhånd takk om noen har tips. Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 1. januar 2009 Del Skrevet 1. januar 2009 http://faststone.org/ Photo Resizer gjer jobben. Lenke til kommentar
telealf Skrevet 1. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2009 Wow, øyeblikkelig svar. Takker. Jeg kunne nok ha søkt opp dette, men det er greit å få tips fra andre brukere. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå