pekka1991 Skrevet 1. januar 2009 Del Skrevet 1. januar 2009 som skrevet i emnetittelen, fatterns mobil døde for noen dager siden, og jeg som er ubrukelig når det gjelder mobil har alikevel fått i oppdrag å finne en mobil til hans krav. han er ute etter: - robust, gjennomgår en del bank, støv osv på jobb - helst enkel meny, ikke masse tull han aldri bruker. bruker omtrent bare til å ringe - STORE taster, på disse nye modellene detter jo tommelen hans omtrent alle tastene. - mobilen bør helst ikke i seg selv være for liten, da mister han den bare noen som vet om noe slikt på markedet idag? Lenke til kommentar
Toucan Skrevet 1. januar 2009 Del Skrevet 1. januar 2009 Nokia 3110 Classic. Svært gode og store taster. Lenke til kommentar
kjell arne Skrevet 1. januar 2009 Del Skrevet 1. januar 2009 Faren din er sikkert ikke så håpløs som du beskriver han. Men om han er det, er det denne telefonen han skal ha: http://www.enklereliv.no/productDetails.aspx?pId=2927 Den kan både ringes og tekstes med. Men ikke noe mer. Og kan betjenes med votter, ser det ut som. Visstnok bra for de som ikke har behov for mer enn dette. Lenke til kommentar
srbz Skrevet 11. januar 2009 Del Skrevet 11. januar 2009 Den er hovedsaklig tilsiktet eldre og sterkt synshemmede. Regner med din far ikke har så store problemer at en Samsung B2700 skulle være problematisk for han å håndtere? Lenke til kommentar
moldespurven Skrevet 12. januar 2009 Del Skrevet 12. januar 2009 nå har jeg en far som jeg ville sakt dte samme om man han hadde n73 og det funka det også for er det samme å slå inn tall når man skla ringe og å sende tekstmeldinger er jo eltt med den men skal han ha abb eller kontantkort? men Nokia 6131 har store og gode taster. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå