MysticoN Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 utrolig lite innhold.. jeg ser spesielt frem til USB3.0 hva som blir så bra med usb3.0 da? Lenke til kommentar
kjeLL// Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 om strømtilførsel problemene blir orna så "kan" usb3 bli en grei standard. jeg syntes det er veldig rart at det har gått så bra med usb frem til nå med så svak strøm. det hadde vært veldig greit å koble til printere scannere og alle slags eksterne drev med kun 1 kablel. istede for 1 data kabel og en strømkabel. Lenke til kommentar
CP-Monkey Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 hva som blir så bra med usb3.0 da? Vi snakker her om større og hurtiger overføringshastigheter. Blir nok ganske nytt for verden. Noen som vet om USB 3.0 er bakoverkompatibel med en 2.0 USB port? Lenke til kommentar
jonnor Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 Ja, den er bakoverkompatibel. Vi vil kanskje se de første wireless-USB enhetene i løpet av 2009 også. Lenke til kommentar
Kirchhoff Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 Vil wireless-USB kunne overta noen funksjoner som bluetooth har idag? som å sende filer mellom bærbare enheter? Lenke til kommentar
harald_ Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 Jeg venter meg en Eee-lignende maskin som spiser crysis til frokost, (60fps i native oppløsning (som seff er 1280x800 ellerno)) og har en 3-4 fire timers batterilevetid. Lenke til kommentar
kjeLL// Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 wireless usb vil fungere som USB bare uten kabel. mulig det blir noe identifisering for å øke sikkerheten. men etter alt er stilt inn så vil det være som usb 2.0 bare uten kabel. Lenke til kommentar
MysticoN Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 hva som blir så bra med usb3.0 da? Vi snakker her om større og hurtiger overføringshastigheter. Blir nok ganske nytt for verden. Noen som vet om USB 3.0 er bakoverkompatibel med en 2.0 USB port? joda fint med raskere data overføringshastigheter. men klarer minnekort som i div mp3 spillere, digitale kamera osv reagere noe raskere selv om vi har en ny og raskere kabel? enig at usb 3.0 kan åpne noen dører, og er en bra ting. men er vel ikke så mye å hente vist vi tenker på hastighet sammenlignet fra usb 2.0? eller ligger usb 2.0 langt etter lese / skrive hastighet til flash minne, og div små hd'er? Lenke til kommentar
Professional Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 Ekstern HDD nyte bra av usb 3.0 Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 Netbooks med 10-12" og 1280*800 som standard oppløsning vil forhåpentligvis vise seg mer i 2009. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå