Gå til innhold

BK: Slapp pus ...

Anbefalte innlegg

God kveld og godt nyttår alle sammen.

Kjøpte ett 450D i "julepresang" til meg selv litt før jul og har knipset litt bilder her og der, for det meste på auto innstillinger. Men har i det siste prøvd og bli litt mer avansert, og følte at jeg blei forholdsvis fornøyd med bildet som ligger som vedlegg her.

Tror EXIF-info skal ligge i bilde, hvis ikke kan jeg finne det for de som skulle være interesert. Har ellers ikke redigert bildet noe som helst.

All kritikk mottas med takk :)

post-147326-1230842677_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

litt motsomt pus bilde det ja, men hadde nok vært bedre hvis potene til pus også hadde vært i fokus.De blir nemlig litt forstyrrende for mine øyne.

Men på en annen side så hadde det kanskje vært litt vanskerlig å få til, siden du er såpass nært!?

Alternativet da hadde vært å ta bilde litt lengere unda, deretter beskjært slik at du kom nærmere :)

Lenke til kommentar

Mulig du er inne på noe med det at potene kanskje burde vært i fokus og, følte det selv at det passet relativt greit inn. Men ser poenget ditt.

Er ikkje så sjeldent den katten ligger i den stillingen, så kanskje eg skal ta å prøve å ta ett nytt litt lenger unna :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...