eifoerde Skrevet 1. januar 2009 Del Skrevet 1. januar 2009 God kveld og godt nyttår alle sammen. Kjøpte ett 450D i "julepresang" til meg selv litt før jul og har knipset litt bilder her og der, for det meste på auto innstillinger. Men har i det siste prøvd og bli litt mer avansert, og følte at jeg blei forholdsvis fornøyd med bildet som ligger som vedlegg her. Tror EXIF-info skal ligge i bilde, hvis ikke kan jeg finne det for de som skulle være interesert. Har ellers ikke redigert bildet noe som helst. All kritikk mottas med takk Lenke til kommentar
dan83 Skrevet 1. januar 2009 Del Skrevet 1. januar 2009 litt motsomt pus bilde det ja, men hadde nok vært bedre hvis potene til pus også hadde vært i fokus.De blir nemlig litt forstyrrende for mine øyne. Men på en annen side så hadde det kanskje vært litt vanskerlig å få til, siden du er såpass nært!? Alternativet da hadde vært å ta bilde litt lengere unda, deretter beskjært slik at du kom nærmere Lenke til kommentar
eifoerde Skrevet 1. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2009 Mulig du er inne på noe med det at potene kanskje burde vært i fokus og, følte det selv at det passet relativt greit inn. Men ser poenget ditt. Er ikkje så sjeldent den katten ligger i den stillingen, så kanskje eg skal ta å prøve å ta ett nytt litt lenger unna Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå