Gå til innhold

Sony vs Philips

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hvis det er deffekt skal det dekket av REKLAMASJON da:) har solgt veldig mange sonytver og INGEN av disse har dette problemet

web.jpg?ver=12308863630001

Det er ikke en feil i følge Sony og dekkes heller ikke av reklamasjonsretten det er akkurat derfor mange har byttet de inn og valg andre merker.

Hvordan vet du at ingen av de du har solgt ikke har dette problemet? Tester du alle skjermene før du selger de? Tror ikke du jobber med tv-er i det hele tatt for du eier jo ikke kunnskap om dette... Dette problemet hadde du garantert kjent til hvis du jobbet med skjermer. Jeg vet at det er mange selgere innen elektrobransjen som har lite peiling men så ille som dette kan det da ikke være.

Endret av Jada-jada
Lenke til kommentar

jeg er på mobil og data avdeling da og ikke tv avdelingen. men solgt mange tver selv. hadde dette vært et problem hadde hvertfall 1 klagd. har selv sett 4 av de i bruk og de hadde ikke dette problemet.

Ingen av de her på tvavdelingen har heller ikke kjennskap til problemet og de har 8 og 11 år i bransjen!

Endret av chriso89
Lenke til kommentar
jeg er på mobil og data avdeling da og ikke tv avdelingen. men solgt mange tver selv. hadde dette vært et problem hadde hvertfall 1 klagd. har selv sett 4 av de i bruk og de hadde ikke dette problemet.

Ingen av de her på tvavdelingen har heller ikke kjennskap til problemet og de har 8 og 11 år i bransjen!

8 og 11 år i bransjen faktisk. Vi har deltidsselgere hos oss på Elkjøp som tydeligvis har mer peiling.

Lenke til kommentar

Fordi vi ikke har hatt dette problemet på NOEN av sonytvene så er vi håpløse? -_-

jeg har ikke så lang tid. jeg har 1 år i bransjen men de andre har opptil 11 år i bransjen.

Greit, problemet har kanskje vært på tidligere modeller her men ikke på de nyeste

Endret av chriso89
Lenke til kommentar

Hvis det ikke fantes pikselfeil på Sony tv-er.

Ville det ikke være logisk at de hadde piksel garanti på skjermene sine da?

Samsung er tjent på sin pikselgaranti og det er faktisk riktig som jada-jada påpeker. Noen velger merker som har det. Hva tror du skjer i det noen får innbrenningsgaranti på plasma skjermene sine?

En ting som gjør at mange ikke kommer tilbake til butikken når slike ting oppstår er at det står i manualen at det er normalt. Enkelte skriver at døde piksler og clouding er normalt. De skriver også at det ikke gjør noe for skjermens yteevne.

Problemet har blitt langt mindre, men det har ikke blitt borte... Så hva disse folka dine som har 11 år bak seg har drevet med aner ikke jeg, men det er noe underlig det du påstår.

Er du salgsagent for Sony?

Lenke til kommentar

Vi har fått inn en av rundt hundre sonytver i bravia-serien som vi har solgt. Denne tven hadde en hvit strek midt på skjermen. Dette er den eneste reklamasjonen på sony-tver solgt i vår butikk de siste to årene. Men om dette er tilfeldighet eller ikke vet jeg ikke. Angående feilprosent på Sony har jeg dette fra distriksselgeren til Sony. Vet ikke om han er inhabil til å utale seg om slike saker, men han burde jo si sannheten.

Lenke til kommentar
Har nå lest mye om problemet og utsagnet om dette ikke dekkes av reklamasjon og garanti er feil. leste at de fikset problemet!

Tvene vi har solgt her i butikken har ALDRI hatt slike feil

Wow dere må ha vært heldige da de fleste av W4500 med flere har/hatt dette problemet men slikt skjer da tydelig ikke i denne fantastiske butikken/din verden "grattis" helt utrolig faktisk..

Endret av Jada-jada
Lenke til kommentar
Tror du overdriver! De som har problemet skriker høyst! Derfor du har hørt mye om problemet? Har du no innsikt i hvor mange kunder som har kjøpt tven som ikke har problemet siden du vet at nesten alle har problemet?

Nei jeg bare har funnet dette opp helt av meg selv.

Lenke til kommentar
Virker slik i og med du sier de fleste har problemet. Hvis det hadde vært de fleste så hadde hvertfall. 1 av de vi har solgt hatt dette problemet! Les inlegg lenger opp der en sier han har solgt 100 sony der 1 kom tilbake. Det høres ikke ut som alle for meg.

Jeg gidder ikke lenger jeg chriso89 jeg har ikke sagt alle men mange og søk på dette forumet og også dette

http://avforum.no/forum/tv-apparater/

Nå er jeg ferdig med deg.

Lenke til kommentar

Da har jeg vært og kikket litt på tver av samme serie på Sony og Samsung , og jeg har funnet ut etter en liten time i butikken , samt fikk lov til og stille litt på tvene selv , så har jeg styrt meg nærmere mot samsung sin Samsung 46" LCD-TV LE46A656.

Jeg må først si at Designen på Samsung var mye penere i mine øyne.

Mens på kvalitet messig etter det lille jeg så , lå de ganske likt.

Men jeg vil gjerne høre andres erfaringer om Samsung 46" LCD-TV LE46A656

før jeg slår til , bestiler på søndagen ifra komplett 11 900kr + frakt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...