Ola92 Skrevet 1. januar 2009 Del Skrevet 1. januar 2009 Hei! Var ganske bestemt til å kjøpe en Behringer MS40, men nå har jeg sett at denne høyttaleren ikke er så kjent som M-Audio AV40 som har fått veldig mye skryt. Så det jeg lurer på er om det er noen som har erfaringer med disse høyttalerne? Behringer MS40: 2 x 20 W 50 Hz - 25kHz 4" Woofer 0.75" Tweeter Annet: Flere innganger foran (Vet ikke helt hva de heter, men jeg vet at de er nyttige til ett eller annet ) M-Audio AV40: 2 x 20 W 85 Hz - 20 kHz 4.75" Woofer 2.50" Tweeter Annet: "Aux In" og "3.5mm inngang foran". Bass Boost "switch" bak Pris betyr ingenting (kan få begge til ca. like mye ). Bassen er ganske viktig, men vil først og fremst ha et flatt lydbilde Takker for svar, helst raskee! Lenke til kommentar
Vinojan Skrevet 2. januar 2009 Del Skrevet 2. januar 2009 Jeg lurte også på det samme.. Men vurderer helst Fostex pm0.4 .. Skal kjøpe den imorgen, Hvis ikke dere kommer med andre svar :=) Lenke til kommentar
Ola92 Skrevet 2. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2009 Ja, så litt på den også, men den kosta vel rundt 2 000kr for et par, hvis jeg ikke husker helt feil Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 Behringeren går dypere, mens M-Audio AV40 har større basselement. Hmm ikke lett det der. Har du ikke noe mulighet for å høre dem i butikken eller handler du på nett? Lenke til kommentar
Ola92 Skrevet 8. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2009 Takk for svaret, men jeg tror Behringer har større basselement (4.75" vs. AV40s 4.0") Jeg tror jeg skal lete rundt i ben etter noen musikk butikker på lørdag Men takk for svaret da ;D Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå