Citus Skrevet 1. januar 2009 Del Skrevet 1. januar 2009 egentlig..så er bare spørsmålet Funker play.com spill på en norsk xbox 360? har tenkt å kjøpe meg halo 3 Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 1. januar 2009 Del Skrevet 1. januar 2009 du må sjekke om spilla du kjøper er sonelåst . sjekk f.eks: http://www.xbox-sky.com/xbox360_regional_c...tibility_guide/ de fleste spill er ikke sonelåst. alle spill fra ea games er sonelåst. halo3 er ikke sonelåst om du sparer penger ved å bestille det derfra er en annen ting. Lenke til kommentar
Citus Skrevet 1. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2009 takk for et kjapt svar! yea det lønner seg halo 3 koster bare 135kr Lenke til kommentar
kewell79 Skrevet 1. januar 2009 Del Skrevet 1. januar 2009 (endret) Play.com er britisk , så alle spill skal da fungere i Norge , da vi er i samme sone Alle EA spill er heller ikke sonelåst, dog bare noen få er sonefri Endret 1. januar 2009 av kewell79 Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 1. januar 2009 Del Skrevet 1. januar 2009 Alle EA spill er heller ikke sonelåst, dog bare noen få er sonefri okei da , tiger woods 09 er sonefri håper dette blir en vedvarende trend da ea games har vært kommunistisk i sin politikk vedrørende soner. Lenke til kommentar
Citus Skrevet 1. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2009 Da er Halo3 kjøpt ^^ blir mye gaming på meg online ;3 gleder meg! Lenke til kommentar
vegavnil Skrevet 1. januar 2009 Del Skrevet 1. januar 2009 Men ikke forvent å få spillet fort, for å si det sånn, du kan være heldig, men vanligvis er play.com utrolig treg. Lenke til kommentar
Citus Skrevet 2. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2009 Yeam jeg vet Vega venta på en bok ca 3 uker Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 2. januar 2009 Del Skrevet 2. januar 2009 (endret) Om du kjøper spill som har PAL symbolet, er du garantert at de virker sammen. Pluss at noen utgivere, gir de ut regions-frie. Birger Ed1t: Eller følg med i tråden for billige spill. Endret 2. januar 2009 av MindTooth Lenke til kommentar
Imbakenneth Skrevet 10. januar 2009 Del Skrevet 10. januar 2009 har tenkt å kjøpe et eller to spill på play.com men er litt usiker at man må betale porto eller noe sånt. har tenkt å kjøpe Midnight Club: Los Angeles og fable 2. så kan noen hjelpe meg her ? er dårlig i engelsk :S Lenke til kommentar
Alinoe Skrevet 10. januar 2009 Del Skrevet 10. januar 2009 Play.com har gratis frakt. Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 10. januar 2009 Del Skrevet 10. januar 2009 har tenkt å kjøpe et eller to spill på play.com men er litt usiker at man må betale porto eller noe sånt. har tenkt å kjøpe Midnight Club: Los Angeles og fable 2. så kan noen hjelpe meg her ? er dårlig i engelsk :S Så vidt jeg vet er det ikke porto hos Play.com. Lenke til kommentar
Imbakenneth Skrevet 10. januar 2009 Del Skrevet 10. januar 2009 (endret) går ann å spille de spille på norsk xbox ? ( Midnight Club: Los Angeles og fable 2 ) ? Endret 10. januar 2009 av Imbakenneth Lenke til kommentar
Bloodlines Skrevet 10. januar 2009 Del Skrevet 10. januar 2009 går ann å spille de spille på norsk xbox ? ( Midnight Club: Los Angeles og fable 2 ) ? Ja det går. Siden er jo engelsk og hele europa bruker pal. Lenke til kommentar
husgutt Skrevet 10. januar 2009 Del Skrevet 10. januar 2009 men fable 2 koster over 200 kroner, så da må du regne med 25% mva + 90 kroner i fortollingsgebyr + 2-3 uker forsinkelse.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå