kakemonster7 Skrevet 1. januar 2009 Del Skrevet 1. januar 2009 Har en sånn liten 320GB ekstern harddisk, som man ikke trenger noen strømtilførsel for å bruke. Hadde tenkt å bruke den på macen min, men ble bare litt usikker da jeg leste på baksiden av esken. Der står det nemlig: "Synchronization & Encryption Software (Windows only). Hva betyr det? Kan jeg bruke den både på den stasjonære pc'n med windows og på macen allikevel? Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 1. januar 2009 Del Skrevet 1. januar 2009 Ja. Men programvaren for synkronisasjon og kryptering kan du bare bruke på Windows. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 1. januar 2009 Del Skrevet 1. januar 2009 Det er ikke verre enn å koble den til og formatere med Mac-en, så fungerer den fint. Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 1. januar 2009 Del Skrevet 1. januar 2009 (endret) Du kan nok bruke den på både Windows pc-en og Mac-en, men synkroniseringsprogrammet som følger med virker kun på Windows pc-en. Pass på filsystemet, hvis det er NTFS så kan Mac-en kun lese innholdet, ikke skrive til den, men det finnes noen programmer som kan løse dette (MacFuse). EDIT: Litt sen ... Endret 1. januar 2009 av heanwi Lenke til kommentar
kakemonster7 Skrevet 1. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2009 Takker for svar Ville ikke bryte forseglinga før jeg var sikker på at den kunne brukes på macen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå