Henrikenn Skrevet 1. januar 2009 Del Skrevet 1. januar 2009 Heisann. Har i siden mandag(?) ikke hatt mulighet til å logge meg på accounten min på MSN. Dette gjelder KUN min pc, så jeg får logget på på andre pc'er og via eBuddy. Får logget på med andre accounter på min pc, men ikke min egen. Får opp denne feilmeldingen: "Kan ikke logge deg på Windows Live Messenger Påloggingen til Windows Live Messenger mislyktes fordi tjenesten er midertidlig utilgjengelig. Prøv på nytt senere Feilkode: 8e5e0152" Finner forresten ikke programmet igjen i maskinen heller. Borte både i "programfiler" og "Add/Remove".. Har prøvd å finne ut av dette men uten hell. Noen der ute som har en løsning? Lenke til kommentar
Imaginary Skrevet 1. januar 2009 Del Skrevet 1. januar 2009 Hva med å reinstallere programmet til nyeste versjon? Lenke til kommentar
Henrikenn Skrevet 1. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2009 Det er den nyeste. Og når jeg prøver å kjøre setupen så kommer det bare opp at jeg har det fra før.. Lenke til kommentar
aee Skrevet 1. januar 2009 Del Skrevet 1. januar 2009 Sjekk om klokka på PC`n din er rett Lenke til kommentar
Henrikenn Skrevet 1. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2009 Går rett den.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå