Gå til innhold

Tilgang til andre maskiner på hjemmenettet

Anbefalte innlegg

Jeg har to pcer på nettverket begge kjører vista, og er i samme arb gruppe.

Men når jeg åpner nettverk mappa på den bærbare maskinen kommer begge maskinene opp, men klarer ikke komme meg inn på den stasjonære pcen, mener jeg har satt alle rettigheter på den stasjonære og sagt at alle skal ha tilgang, fil deling står på, prøver jeg gå inn fra den stasjonære til den bærbare går dette, ser ut som alt av oppsett er satt likt, fatter ikke noe her. er det noen som kan hjelpe? noe dere lurer på så bare spør, ble litt rart forklart.

får forresten opp ingen tilgang når jeg prøver å kople til fra bærbar til stasjonær. med en feilkode som sier: 0x80070005, har prøvd å google dette men fant ikke noe svar

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 3 uker senere...
Jeg har to pcer på nettverket begge kjører vista, og er i samme arb gruppe.

Men når jeg åpner nettverk mappa på den bærbare maskinen kommer begge maskinene opp, men klarer ikke komme meg inn på den stasjonære pcen, mener jeg har satt alle rettigheter på den stasjonære og sagt at alle skal ha tilgang, fil deling står på, prøver jeg gå inn fra den stasjonære til den bærbare går dette, ser ut som alt av oppsett er satt likt, fatter ikke noe her. er det noen som kan hjelpe? noe dere lurer på så bare spør, ble litt rart forklart.

får forresten opp ingen tilgang når jeg prøver å kople til fra bærbar til stasjonær. med en feilkode som sier: 0x80070005, har prøvd å google dette men fant ikke noe svar

Prøv denne: Guide - Hvordan sette opp kablet nettverk mellom vista og xp

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...