stue Skrevet 1. januar 2009 Del Skrevet 1. januar 2009 4995 kroner Bilde Paneltype LCD Skjermstørrelse (tommer) 42,00 Oppløsning 1366x768 Bildefrekvens (Hz) 50,00 Dynamisk kontrastnivå 24000:1 Responstid (ms) 6,00 Lysstyrke (cd/m2) 500,00 Synsvinkel (grader) 176 3 hdmi Er dette et bra tilbud? Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 1. januar 2009 Del Skrevet 1. januar 2009 Vet om andre som har denne TV-en, og vil på ingen måte tro det er et dårlig tilbud. Skjermen er bra, og 42" LCD av kvalitetsmerke til den prisen er ikke dårlig tilbud. Lenke til kommentar
JFM Skrevet 2. januar 2009 Del Skrevet 2. januar 2009 (endret) Har du link til det tilbudet? TV-en er vell bare 720p (HD-ready), og ikke 1080p (FullHD)? Endret 2. januar 2009 av JFM Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 2. januar 2009 Del Skrevet 2. januar 2009 Har du link til det tilbudet?TV-en er vell bare 720p (HD-ready), og ikke 1080p (FullHD)? http://www.elkjop.no/is-bin/INTERSHOP.enfi...T8AAAEOEOI03xiL HD-ready, men ikke Full-HD. Lenke til kommentar
Anathema Skrevet 2. januar 2009 Del Skrevet 2. januar 2009 God pris, grei skjerm. Det er stort sett det laveste du kan få tak i mtp modelspekteret til Philips. Ville aldri i livet hatt en slik i stua, for å si det slik. Lenke til kommentar
JFM Skrevet 2. januar 2009 Del Skrevet 2. januar 2009 Har du link til det tilbudet?TV-en er vell bare 720p (HD-ready), og ikke 1080p (FullHD)? http://www.elkjop.no/is-bin/INTERSHOP.enfi...T8AAAEOEOI03xiL HD-ready, men ikke Full-HD. Takk. *TV-en vurderes* God pris, grei skjerm. Det er stort sett det laveste du kan få tak i mtp modelspekteret til Philips. Ville aldri i livet hatt en slik i stua, for å si det slik. Forklare litt? Er viktig for meg å vite litt om denne siden jeg vurderer den Lenke til kommentar
Anathema Skrevet 2. januar 2009 Del Skrevet 2. januar 2009 Hvilket av utsagnene skulle du hatt forklart? Lenke til kommentar
JFM Skrevet 2. januar 2009 Del Skrevet 2. januar 2009 (endret) Hvorfor du ikke vil ha den i stua. Kunne egentlig tenke meg all positiv og negativ info om den. Har egentlig ikke så mye peil på skjermer, så hvet ikke hva man skal se etter Endret 2. januar 2009 av JFM Lenke til kommentar
Anathema Skrevet 2. januar 2009 Del Skrevet 2. januar 2009 Enkelt og greit fordi det er en TV som ikke tilbyr et særlig "godt bilde", hva analoge/digitale TV-signaler angår. TV-en er på papiret ganske allright. Det er en grei TV til den prisen, og 3 HDMI trekker opp. Trådstarter oppfordres til å informere om sitt bruksområde. Jeg ser på det som likegyldig om det er et godt tilbud om TV-en ikke er tilpasset bruken. Lenke til kommentar
JFM Skrevet 2. januar 2009 Del Skrevet 2. januar 2009 Gjelder dette tilbudet kun på Elkjøps nettbutikk? Lenke til kommentar
Jada-jada Skrevet 2. januar 2009 Del Skrevet 2. januar 2009 Man bør opp til 7 serien skal man velge Phillips og 9 serien er utrolig bra men det koster... Lenke til kommentar
stue Skrevet 2. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2009 Jeg var og så 32 tommeren av denne tilbudstven, og ble ikke imponert. I butikken var det SD sendinger, og så at dette var en billigskjerm. Lenke til kommentar
Jada-jada Skrevet 2. januar 2009 Del Skrevet 2. januar 2009 Jeg var og så 32 tommeren av denne tilbudstven, og ble ikke imponert. I butikken var det SD sendinger, og så at dette var en billigskjerm. Er dessverre som regel sånn gitt... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå