gemmi Skrevet 16. april 2003 Del Skrevet 16. april 2003 Jeg skulle akkurat til å skrive et innlegg selv ang. denne annonsen, da jeg så dette innlegget. Jeg må bare føye meg selv inn i rekken. Det er den mest irriterende annonsen jeg noen gang har sett. Jeg har enda ikke fått lest artikkelen på den aktuelle siden (tror heller ikke jeg kommer til å gjøre det). Sånt virker helt klart mot sin hensikt (og det er noe alle som driver med reklame på internett burde ha skjønt for lenge siden). http://www.hardware.no/nyheter/april03/gef...rcefx_vann.html :o Sjekket siden igjen. Ny annonse fra Digital impuls! Et lite hakk bedre enn den forrige, men fremdeles forferdelig irriterende! :o Nei nå er søren meg den første tilbake igjen. Jeg gir opp! Blir det et nederlag hvis jeg klikker meg inn på annonsen deres av ren nysgjerrighet? Det går jo mer og mer opp for meg at det er nettopp dette de prøver å oppnå. Lenke til kommentar
hwknut Skrevet 17. april 2003 Del Skrevet 17. april 2003 Få dritten vekk!!gidder uansett ikke å trøkke på reklamen!! Lenke til kommentar
julepynt Skrevet 19. april 2003 Del Skrevet 19. april 2003 få den tingen vekk! jeg får VONDT i hodet av den saken! tenk på folk med epilepsi da (har det ikke selv). Fysjameg (dessuten, hvis man drar til Møllergata, stikker man til Komplett i nr.1 isteden for DI i nr.9....) EDIT: Så over prislista demmes. Ganske mye bra, og billig der (iallefall i forhold til MP) f.eks. MIST Silent Twin, masse Sunbeam katoder osv. Lenke til kommentar
_mgr_ Skrevet 20. april 2003 Del Skrevet 20. april 2003 Uff... har begynt å være mest på forumet etter at DI-reklamen har kommet (nei, det er ikke bare propaganda for å få den fjernet, men fakta) Nå vil spre en slik stemning med denne posten: hardware.no: Jeg er ikke mindre glad i dere, men VELDIG, VELDIG skuffet... Denne posten ble skrevet i en halv-sovende tilstand :o Lenke til kommentar
oblivian Skrevet 21. april 2003 Del Skrevet 21. april 2003 Jez! Snakk om reklame som virker mot sin hensikt... Jeg vet ikke hva Digital Impuls er for noe en gang, men har allerede rukket å bli skikkelig anti! De kunne i det minste droppa å loope søppelet. Lenke til kommentar
Airwave Skrevet 21. april 2003 Del Skrevet 21. april 2003 Må få si meg enig i at den reklameformen der er irriterende og ubehagelig.. sku lese en artikkel her isted og med den saken hoppende på siden der tok den bort hele fokuset på artikkelen.. Måtte scrolle ned på siden til den ikke viste lenger for å få fokuset tilbake på artikkelen for å få lest resten den.. Reklamen virker helt mot sin hensikt... Dem som har designet den reklamen burde nok hatt seg et kurs i interaktivt design.. En reklame skal jo fange interessen til folk og få dem til å trykke på den og gå videre.. Den fanger ihvertfall fokuset til dem som besøker siden og noen vil nok se på den som artig i første øyekast og trykke på den om det den reklamerer for sku fatte interesse.. men etter gang på gang å møte på den form for reklame på side etter side så skaper den en stemning som denne tråden her forteller alt om... Dem burde istedet for all den "hoppingen" heller satset på en flash eller animert gif som skiftet bilder / slides i passende intervaller hvis dem absolutt har flere ting dem må vise og som ikke dem får plass på i et bilde... Da ville den ikke tatt alt fokuset på siden, men istedet formidlet reklamebudskapet på en behageligere måte som nok ville skapt mye flere besøkende.. Just my thoughts... Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 21. april 2003 Del Skrevet 21. april 2003 På disse trege maskinene på skolen ble maskinen så ubrukelig at eneste måten å fikse det på var å restarte maskina! Fryktelig irriterende slikt! Mvh kjello2 og du er ikke alene.. når selv min xp 1800+ begynner å slite... behøver jeg å si mer? Hmm min XP1800 sliter ikke litt engang. Anyways ja reklamen er anoying. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå