Gå til innhold

Animert reklamer på hardware.no

Anbefalte innlegg

Hei.

Jeg har i det siste irritert meg meget kraftig av den lille animerte tingen som driver og hopper og spretter fram og tilbake på høyresiden.

Jeg snakker altså om reklamen fra DigitalPuls, som irriterer meg kraftig.

Jeg trodde det var meningen at hardware.no ikke skulle ha sånne "blinkende-juletree" reklame.

For de som ikke har sett den så kan de åpne artikkelen om Vannkjøling på GeForce FX og se i høyre hjørnet.

Beklager å måtte si dette, men jeg syns hardware.no egentlig burde holde seg for god til slik reklame (selv om dere tjener penger på det).

Ecthelion.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

noe av det som irriterer meg mest med den DI reklamen er at det ikke går an å få med seg hva som står!

Den bytter jo så fort at man må sitte og se på den i 10 min for å få med seg hva dem selger og hva det koster.

komplett reklamene er MYE mer behagelig.

Lenke til kommentar

Jeg støtter HW.no og blokker ikke reklamene selv om min elskede mozilla har mulighet for dette. Men animerte reklamer kan jeg ikke fordra, og da spesielt flash-reklamer.. Har derfor ikke flash-plugin'en installert på mozilla og lsipper det meste av animerte reklamer :)

Skulle jeg komme over en site der flash kreves, starter jeg IE. Lille konservative meg liker ikke flash.

Uten flash ser jeg ikke den reklamen du nevner :)

Lenke til kommentar

De har en dansende ukens tilbud på webshop sidene deres også. Rimelig irriterende.

Den reklamen her på hw.no virker vel heller mot sin hensikt siden det er veldig vanskelig å faktisk klare å lese tilbudene. Det forsvinner temmelig fort. Man sitter igjen med, ja, ja, de hadde visst ikke lyst å selge den til meg... :roll:

Lenke til kommentar

få den bort!

selv på min xp 1800+ brukte den jo 98% CPU...! :evil:

desuten er det så og si UMURLIG å lese teksten med en stygg animert jævel som det der i bildet. sorry, måtte bare få sakt det. :evil:

btw: det var pga de animerte reklamene at jeg forlot hw, og jeg har ikke store planer om å komme tilbake for dere blir kvitt slike reklamer.

Mvh, Jan Erik

Lenke til kommentar

Den reklamer stjeler jo ikke bare cpukraft og fjerner konsentrasjon fra artikler osv, men når folk dermed begynner å scrolle lenger ned for å komme unna den så forsvinner jo de andre reklamebannerne også. På den måten ødelegger den jo for de andre bedriftene som reklamerer på HW.

Det er visst flere av dem også ser jeg, sprettende "apekatter" og andre spiraler flyr jo villt rundt for tida! Snart så jeg skrur av visning av all reklame.

Angående cpubruk, den spiralsaken stopper maskinene på skola helt. (og 60-70% load på XP2000+) Mens den spretterten ikke gjør så mye på cpu-bruken.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...