MST Skrevet 1. januar 2009 Del Skrevet 1. januar 2009 Hei.. Jeg kjøpte denne pakken her før jul: http://www.sport1.no/sw3396.asp?extPage=21509 Og idag når jeg skulle ta fram skia fant jeg ut at de var akkurat like lange som de gamle skiene mine og har derfor egentlig bare bruk for skoene.. Så er det mulig og få byttet inn skiene og få penger tilbake? Bindingene skal jo ikke være noe vanskelige og ta av siden de ikke er skrudd på men bare trukket på.. Hvor mye vil jeg da eventuelt få tilbake for skiene+binding? Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 1. januar 2009 Del Skrevet 1. januar 2009 Om varen kom emballert og umontert, og du har brutt emballasjen og pakket opp, så er det slett ikke sikkert at du kan få returnert dette. Du har ingen angrerett ved kjøp over disk. I beste fall så får du tilgodelapp eller gavekort. Kan ikke se at du skal kunne få pengene igjen. Lenke til kommentar
MST Skrevet 1. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2009 (endret) Skiene var ikke i noen embalasje og har ikke rørt dem siden jeg fikk dem.. Og bindingene kan lett tas av uten å skade skien på noen måte.. Endret 1. januar 2009 av MST Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 1. januar 2009 Del Skrevet 1. januar 2009 (endret) Da pakker du alt sammen pent sammen og går tilbake og forteller at du ikke trengte denne julegaven allikevel. Hør om du kan få tilgodelapp eller gavekort. Så håper du at butikken er snill, og lar deg gjøre dette. Penger igjen vil du ikke få. Du har kjøpt dette som en del av en større pakkepris. At du da ikke trenger alle delene i pakken betyr at du må betale fullpris for den delen du trenger slik jeg ser det. Så butikken vil vel enten at du returnerer alt, eller at tilgodelappen settes på 2995 minus 1299,-. EDIT: Var bindingene i emballasje? Skoene? Har du brukt skoene? Endret 1. januar 2009 av Alastor Lenke til kommentar
MST Skrevet 1. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2009 (endret) Nei, jeg har ikke brukt noe av det.. Og bindingene satt han på i butikken..( Han bare dro de på, og de kan lett taes av ).. Så det er da ingen mulighet for å få penger tilbake siden alt er ubrukt og i topp tilstand`? Endret 1. januar 2009 av MST Lenke til kommentar
Loko Skrevet 1. januar 2009 Del Skrevet 1. januar 2009 Du har ingen lovmessig krav på pengene tilbake. Det eneste du kan håpe på er at de er SVÆRT snille og evt gir deg pengene tilbake. Jeg tviler svært sterkt på at butikk vil gjøre dette, blir i beste tilfelle en tilgodelapp Lenke til kommentar
MST Skrevet 1. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2009 (endret) Okei.. Men må jeg da sende inn HELE pakka? Siden jeg trenger skoene, men ikke skiene/binding... Og kan det være mulig og levere inn ski/binding og betale full pris for sko? Endret 1. januar 2009 av MST Lenke til kommentar
Gjest Slettet-IBL5Pam9QB Skrevet 1. januar 2009 Del Skrevet 1. januar 2009 Det er vel egentlig lettest å dra ned til butikken og spørre. Det er de som bestemmer vilkårene. Lenke til kommentar
havfal Skrevet 2. januar 2009 Del Skrevet 2. januar 2009 (endret) Det er vel egentlig lettest å dra ned til butikken og spørre. Det er de som bestemmer vilkårene. What he said. Begynner å bli en del av disse trådene der folk spør om bytterett. Dette kan ingen av oss på forumet svare på. (Med mindre det er direkte knyttet til Elkjøps 30-dagersreturordning eller lignende) Endret 2. januar 2009 av strek Lenke til kommentar
MST Skrevet 2. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2009 Okei.. Får håpe jeg kan betale full pris for skoa og få tilbake resten av pengene:).. Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 Du bare kjøpte nye ski utenom å tenke på hva du hadde fra før? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå