Gå til innhold

Hvordan legge til Subtitles på ps3'en

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
lurer bare på hvordan man legger til subtitles når jeg skal se filmer gjennom ps3.

Jeg bruker ps3 media server, finner lisssom filmen men ikke tekst filen?????

Takk takk

Jeg bruker også PS3 media server. Så lenge tekst fila ligger i samme mappe og heter det samme (bare med .srt islutten) så virker det fint. Står også bak filmen om subtitles har blitt funnet.

Endret av JarlDR
Lenke til kommentar
lurer bare på hvordan man legger til subtitles når jeg skal se filmer gjennom ps3.

Jeg bruker ps3 media server, finner lisssom filmen men ikke tekst filen?????

Takk takk

Jeg bruker også PS3 media server. Så lenge tekst fila ligger i samme mappe og heter det samme (bare med .srt islutten) så virker det fint. Står også bak filmen om subtitles har blitt funnet.

Har testa dette, men ingen tekst.. okay, la oss si jeg skal se Behind.Enemy.Lines.Colombia.2009.DVDRip.XviD-ARiGOLD og har teksten til denne, ikonet i mappa mi er vlc player film og navnet på filmer er belc-arigold, og tekst filen heter Behind.Enemy.Lines.Colombia.2009.DVDRip.XviD-ARiGOLD.srt

Hva må jeg gjøre.. sry forklaringa er vel litt sånn :=) men håper du skjønner problemet mitt her!!

Lenke til kommentar
Gå inn på ps3 media server og menyen transcoder settings. Sjekk at det er haket av for autoload *.srt (helt nederst). Restart media servern og kontoller. Skulle fungere slik du sier filene ligger.

Aha ikke mer enn d som skulle til nei... jaja tusen takk!

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...