perpetrus382 Skrevet 1. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 1. januar 2009 (endret) Vi er fem gutter som skal til Frankrike sommeren 09 for å følge med på Tour de France. I den anledning så lurte jeg på om det var noen som har tatt turen tidligere år, evt skal nedover nå? Så kan dette bli en tråd for å dele erfaring og planer for sommerens høydepunkt. Endret 1. januar 2009 av sagberg Lenke til kommentar
Smygen83 Skrevet 4. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 4. juni 2009 Hei Vi er en gjeng på 15 stykk fra stavanger som også skal ned å følge de 2 første ukene. Vi er også førstegangsreisende som leter etter "tips og triks". Vi skal reise i 3 bobiler og lurer en del på dette å få inn tv i bilene, enten ved parabol, antenne eller internett, peiling på dette? Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 5. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 5. juni 2009 Dette skal jeg gjøre engang jeg også Dere får kose dere ^^, Tror det er best på fjelletapper, ettersom at du ser syklistene litt lengere enn to sek. Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 5. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 5. juni 2009 Dro for å se tempoetappen opp Alpe d'Huez i 2004, og etappen etter det. Meget bra opplevelse, spesielt når du får se syklistene hver for seg, og for noen folkemengder! Nesten litt for mye folk, men dess mer atmosfære. Anbefaler at dere tar med dere sykler og ser en fjelletappe. Parker det motordrevne transportmiddelet dere bruker i nærmeste landsby, pakk sekken og legg i vei oppover fjellet tidlig på morgenen. Jo lengre opp dere kommer jo bedre blir det. Ventoux ville jo vært en fantastisk etappe å se, for eksempel. Lenke til kommentar
Bonzoor Skrevet 8. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 8. juni 2009 Å ta med seg sykkelen til Frankrike, sykle opp i fjellet, og se på en etappe er noe jeg garantert kommer til å gjøre en gang Det hadde vært überkult Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå