Gå til innhold

Løsning på mediacenter og xbox problem?

EnLigther

Anbefalte innlegg

Oh yeah.... :cool: Nå er det Wall-E for alle penga gutter! Herlig å se den skranglekassa på tven i stua.

Jeg lasta ned kodekpakka til cccp å vips så var det problemet løst. :new_woot:

Det at du har lastet ned en codec-pakke på pc'n kan umulig ha noe å si på om Xbox'n finner avi fila eller ikke, men det var jo godt å høre det ordnet seg til slutt :thumbup:

Når det gjelder streaming fra WMP til XBOX så vet du at du kan dele akkurat de mappene du måtte ønske inne på bibliotek-fanen i WMP? :)

Endret av Makk-verk
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Prøver du og finne 360'n via Media Player?

Isåfall her er min måte og fixe Mediadelings problemet på:

Gå til kontrollpanel > Windows Brannmur > Unntak > Velg alle 'Windows Media Player Sharing Service' > Trykk ok.

Try it now.

Lenke til kommentar
Oh yeah.... :cool: Nå er det Wall-E for alle penga gutter! Herlig å se den skranglekassa på tven i stua.

Jeg lasta ned kodekpakka til cccp å vips så var det problemet løst. :new_woot:

Det at du har lastet ned en codec-pakke på pc'n kan umulig ha noe å si på om Xbox'n finner avi fila eller ikke, men det var jo godt å høre det ordnet seg til slutt :thumbup:

Når det gjelder streaming fra WMP til XBOX så vet du at du kan dele akkurat de mappene du måtte ønske inne på bibliotek-fanen i WMP? :)

Det var det som var så rart... Jeg hadde lagt både musikk og film (avi) i en mappe som jeg deler. Musikken funka fint, men xboxen fant ikke avi filen før jeg hadde lagt inn codec pakken. Ikke vet jeg, bare det funker så er jeg happy

Lenke til kommentar

Testet nettopp "Test Windows Media Center" på "Network Settings på xboxen nå, og der ble alt grønt (virka som det var en connection). Men når jeg tester "Still inn nettverk" på xbox-enheten i Media Center på laptopen, får den ikke til å måle nettverksytelsen :ohmy: Den ber meg om å fjerne alle fysiske berrierer mellom laptopen og xboxen for å se om det blir bedre da. Jeg har koblet laptopen og xboxen sammen via en lokal tilkobling. Må den være trådløs?? :dontgetit:

320370.jpeg320361.jpeg

320370.jpeg320362.jpeg

320370.jpeg320364.jpeg

320370.jpeg320365.jpeg eller 320367.jpeg

320375.jpeg320368.jpeg

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...