Detoxer Skrevet 1. januar 2009 Del Skrevet 1. januar 2009 (endret) Fant en ganske oversikkelig og nyttig video her. De mest spurte spørsmålene blir besvart i denne videoen, så de som er usikre på om de skal velge plasma eller LCD er denne videosnutten å anbefale;) http://www.komplett.no/k/k.aspx?action=pag...=kjopshjelptv06 Endret 1. januar 2009 av Detoxer Lenke til kommentar
Cashmere Skrevet 1. januar 2009 Del Skrevet 1. januar 2009 Genialt! Har alltid lurt litt på det der. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 1. januar 2009 Del Skrevet 1. januar 2009 Ubrukelig guide, alt for generell og uspesifisert. Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 1. januar 2009 Del Skrevet 1. januar 2009 Ubrukelig guide, alt for generell og uspesifisert. Ubrukelig for deg muligens, men en fin pekepinne for folk flest. Lenke til kommentar
Detoxer Skrevet 1. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2009 Ubrukelig guide, alt for generell og uspesifisert. Ubrukelig er ikke ordet jeg ville brukt. Lagde denne tråden for de som vil ha en røff forklaring på hva LCD og plasma er og hva som egner seg best for behovene deres. Ville sagt at den var ganske brukelig for folk som vet lite om emnet. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 1. januar 2009 Del Skrevet 1. januar 2009 Det er akkurat det den ikkje er. Du får ein svært generell veiledning, men det er detaljane folk flest ikkje har peiling på som er avgjerande, der hjelper det ikkje med ein sånn guide. Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 1. januar 2009 Del Skrevet 1. januar 2009 de sa lcd startet i 15" FEIL De sa plasma startet på 37" FEIL de finens i 32" Plasma er konge på spilling! Lenke til kommentar
ones Skrevet 1. januar 2009 Del Skrevet 1. januar 2009 Veldig fin guide. Takker og bukker. Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 1. januar 2009 Del Skrevet 1. januar 2009 den er jo helt feil da Lenke til kommentar
Detoxer Skrevet 1. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2009 (endret) de sa lcd startet i 15" FEILDe sa plasma startet på 37" FEIL de finens i 32" Plasma er konge på spilling! Nå tror jeg han tok størrelsene på TV'ne ganske på husken. 32" plasma finnes ja, men det er ikke så utbredt som 32" LCD, og de ferreste ville kjøpt det. Og når han nevnte 15" LCD skjerm så tror jeg han tenkte på TV'er og ikke GPS'er og bærbare dvd spillere som har vesentlig mindre LCD skjermer. Når det gjeler konsollspill på plasma og LCD så tror jeg plasma går best ut i og med at det er snakk om microsekunder istede for millisekunder som det er på LCD. Korrekt meg hvis jeg tar feil^^ Endret 1. januar 2009 av Detoxer Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 1. januar 2009 Del Skrevet 1. januar 2009 Vil ikke si guiden var så altfor god, særlig det med oppløsningen var både dårlig feil forklart. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå