Gjest jente_17 Skrevet 1. januar 2009 Del Skrevet 1. januar 2009 Hei gutter Jenter som kan spille gitar hot or not? hilsen jente (17år) Lenke til kommentar
Xecuter Skrevet 1. januar 2009 Del Skrevet 1. januar 2009 Har ingen formening om dette. Kommer an på jenta. Mer hud er mer hot. Lenke til kommentar
perpetrus382 Skrevet 1. januar 2009 Del Skrevet 1. januar 2009 For meg er det helt uvesentlig om jenta kan spille gitar eller ikke. Men jeg som spiller gitar selv, hadde ikke sett på det som negativt om hun spiller gitar. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 1. januar 2009 Del Skrevet 1. januar 2009 For å legge ein "t" til brukarnavnet til Absolut...absolutt, eg synest det er "hot". Lenke til kommentar
Special P Skrevet 1. januar 2009 Del Skrevet 1. januar 2009 Jeg synes det er hot, men da er dama også nødt til på være deilig. Det at hun spiller gitar spiller liten rolle dersom hun er stygg, men er et pluss dersom hun er deilig. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-wtZtqAvs Skrevet 1. januar 2009 Del Skrevet 1. januar 2009 Det er ikke noe jeg tenker på som hot eller not. Er jo litt avhengig av hva hun spiller og på gitaren. Noen ting er nok mer hot en andre ting. Men det er jo et stort pluss om hun gjør noe som hun liker godt. Mvh donnieakalefty Lenke til kommentar
Cashmere Skrevet 1. januar 2009 Del Skrevet 1. januar 2009 Det er SEXY! Men ikke viss dama ikke kan synge i tillegg, da blir det bare lame.. Lenke til kommentar
Luddezor Skrevet 1. januar 2009 Del Skrevet 1. januar 2009 Det kan jo være begge deler. Kommer an på musikken du spiller, om det er akustisk eller el du klimprer på og om du faktisk kan spille bra. Lenke til kommentar
J@cob Skrevet 1. januar 2009 Del Skrevet 1. januar 2009 Oh behold! De ytterst særegne og aldri så lite underfundige meningene til diskusjon.no sitt rusk og rask. Hva med å slenge denne inn i musikkdelen av forumet? Du får sikkert enda bedre bedre respons der. I hvert fall masse positiv respons. (Noe jeg regner med at du er ute etter.) Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 1. januar 2009 Del Skrevet 1. januar 2009 klimpre på kassegitar og synge= hot gitarist/vokalist i metallband=not Lenke til kommentar
brutal_mann Skrevet 1. januar 2009 Del Skrevet 1. januar 2009 Det er komplett uvesentlig om jenter spiller gitar eller ei. Menn ser på helt andre ting en hva kvinner ser etter. Der en kvinne synes en gitarpillende gutt er hot, synes menn at puppene til hun som spiller gitar er deilige. Gitaren er mao bare et ekstra plagg å kle av. Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 1. januar 2009 Del Skrevet 1. januar 2009 Jeg er visst ikke helt samme sorten mann som deg, brutal_mann. Jeg liker damer med gitar. Unge, gamle, tynne, fyldige, blonde, brunetter, gitar er et pluss. Jeg antar at vi snakker om virkelige jenter her, ikke sånne du bare møter i bladene på øverste hylle hos Narvesen. De har en annen funksjon. De må gjerne ha pene pupper også, men det ene utelukker ikke det andre. Geir Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå