Gjest Gjest Skrevet 1. januar 2009 Del Skrevet 1. januar 2009 Hei, Har vært sammen med ei jente i 4 måneder nå, og i går så sprakk bobla, og hun dumpa meg i fylla, grunnen var at hun hadde mistet de riktige følelsene for meg. Møtte henne i dag for å ta praten i edru tilstand, og det var mye av det samme, hun angret på hvordan hun gjorde det, og sa at hun fortsatt var glad i meg. Hun trur at hun vil finne igjen følelsene sine for meg, men vet ikke hvordan eller om hun klarer det. Vi ble enige om "en pause", altså vi slår opp men ser hvordan det utvikler seg for oss individuelt. Hun sier det ikke er noenting jeg kan gjøre, men det må være noe, hvordan kan jeg vinne henne tilbake? Få henne til å bli forelsket igjen? Håper virkelig på svar Lenke til kommentar
trudel Skrevet 1. januar 2009 Del Skrevet 1. januar 2009 Du kan vel ikke gjøre så mye. Vær den personen du var når hun først ble forelsket i deg, og ikke mas for mye. Lenke til kommentar
Bango Skrevet 1. januar 2009 Del Skrevet 1. januar 2009 Dropp hun, de eneste følelsene hun har nå er savnet av nærheten som mange forvirrer med forelskelse o.l, så da sier man ofte mye man egentlig ikke mener. Du kan jo prøve å være med hun, diskre, ikke avtal noe. Bare gå der hun pleier å være og snakk med hun der, og vær generelt avholds til andre kvinner. Kanskje hun finner tilbake noen følelser, men ikke forvent at det skal bli ett langvarig forhold, hvertfall ikke med det første. Lenke til kommentar
brutal_mann Skrevet 1. januar 2009 Del Skrevet 1. januar 2009 Ignorer henne fullstendig og finn på noe annet. Hun her er bare bortkastet tid. Lenke til kommentar
Gjest Gjest Skrevet 1. januar 2009 Del Skrevet 1. januar 2009 Er jo ikke så enkelt, jeg har fortsatt følelser for henne Lenke til kommentar
reyals Skrevet 1. januar 2009 Del Skrevet 1. januar 2009 Dersom hun er så umoden at hun slår opp med deg i fylla, hadde jeg i hvertfall ikke giddi å satse eller vente på at hun skulle skifte mening! Lyser fjortissfaktor lang vei av det jo.. - no more to say Lenke til kommentar
brutal_mann Skrevet 1. januar 2009 Del Skrevet 1. januar 2009 Er jo ikke så enkelt, jeg har fortsatt følelser for henne Sa ikke det var enkelt, men det er det som er løsningen. Lenke til kommentar
Gjest Gjest Skrevet 1. januar 2009 Del Skrevet 1. januar 2009 Løsningen jeg er ute etter er hvordan ejg kan enda opp med henne igjen, ikke hvordan jeg skal dumpe henne. Lenke til kommentar
brutal_mann Skrevet 1. januar 2009 Del Skrevet 1. januar 2009 Løsningen jeg er ute etter er hvordan ejg kan enda opp med henne igjen, ikke hvordan jeg skal dumpe henne. Du kan ikke ordne opp i dette. Det er forbi!Og tro meg, du ønsker heller ikke å få ordnet opp i det. Du tror det kanskje nå, men etter hvert vil du se at det var like så greit det tok slutt. Lenke til kommentar
MysticoN Skrevet 1. januar 2009 Del Skrevet 1. januar 2009 la oss si at du på en eller måte klare å få ordnet opp i dette og fått ho tilbake. tror du virkelig at det vil bli et langt og lykkelig forhold?! Er sikkert tungt som faen, men når du har kommet oppi denne sitvasjonen her er det fint lite du kan/bør gjøre. men... Lenke til kommentar
Ascubal Skrevet 1. januar 2009 Del Skrevet 1. januar 2009 Det er da lov og håpe på det beste, men som oftest lurt og forvente det værste. Finnes da eksempler på kjærestepar som har hatt en pause, og har funnet hverandre igjen etterpå og har det kjempefint etterpå. Trådstarter kan jo kanskje få med seg denne damen det er snakk om ut og finne på noe gøy? F.eks finne på noe dere gjorde når dere først ble sammen? Få henne til å innse hva hun går glipp av i deg, mulig det virker? Lenke til kommentar
Gjest trådstarter Skrevet 1. januar 2009 Del Skrevet 1. januar 2009 Jeg blir så forvirret, spurte henne om det i det var noen sjanse for oss to igjen, hun sa at hun ikke visste, men virkelig håpet. Jeg skjønner ingenting. For meg hadde "glad i" følelsen vært mer enn nok Lenke til kommentar
Benor Skrevet 1. januar 2009 Del Skrevet 1. januar 2009 Dude, she's lost. Men du kan jo gi henne litt tid og håpe Lenke til kommentar
Gjest trådstarter Skrevet 1. januar 2009 Del Skrevet 1. januar 2009 Det er jeg som går rundt og håper Lenke til kommentar
brutal_mann Skrevet 1. januar 2009 Del Skrevet 1. januar 2009 Jeg blir så forvirret, spurte henne om det i det var noen sjanse for oss to igjen, hun sa at hun ikke visste, men virkelig håpet. Jeg skjønner ingenting. For meg hadde "glad i" følelsen vært mer enn nok Det betyr bare at hun ikke har ryggrad nok til å si ting som det er. Du skal heller ikke se vekk fra at hun dealer med en annen og venter på skikkelig svar fra det holdet før hun tar et valg. Lenke til kommentar
Gjest Gjest Skrevet 2. januar 2009 Del Skrevet 2. januar 2009 Vi er veldig åpne med hverandre, og det vet jeg at hun ikke gjør. Har også presset henne til å si ting som det virkelig er, trur på henne når hun sier det her. Lenke til kommentar
Shitzo Skrevet 2. januar 2009 Del Skrevet 2. januar 2009 Løsningen jeg er ute etter er hvordan ejg kan enda opp med henne igjen, ikke hvordan jeg skal dumpe henne. Og hvorfor vil du ende opp med hu igjen. Det er fordi du vil bli glad. Så DET er løsningen. Hvordan kan du bli glad igjen. Ville du egentlig hatt de samme følelsene for henne om hun skulle komme tilbake igjen? Jeg syns det "pause" opplegget bare er barnslig. Hvorfor vil folk ha "pause" egentlig? Enten har man følelsene eller ikke. Det er bare en dårlig unnskylding for å ha en backup hvis det skjærer seg med andre ting. Dette ville jeg sett på som uakseptabelt og hadde kjæresten min sagt hun ville ha "pause", så ville jeg sagt noe som snudde helt om på det slik at hun føler hun ikke kan komme tilbake igjen hvis hun først drar. Nå sitter du der og er deprimert, mens eksen din er like glad som før og føler at hvis hun ikke finner en annen nå, så kan hun komme tilbake til deg. Tragisk og trist. Det kunne jo hende hun føler at dere har levd PÅ hverandre omtrent, så du kunne jo eventuelt gitt henne litt pusterom isåfall og ventet og sett hva som skjedde. Men om det du ikke føler det samme, at dere har vært for mye sammen, så er det tydeligvis ikke en jente du vil ha uansett. Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 2. januar 2009 Del Skrevet 2. januar 2009 Ikke forvent at det skal bli ett langvarig forhold, hvertfall ikke med det første. Logisk nok. Korleis du bør oppføre deg er vel og ikkje være for pågåande, let henne ta kontakt og vær litt hard to get, men ikkje for mykje heller. Ellers, berre vær deg sjølv. Lenke til kommentar
Nauz Skrevet 2. januar 2009 Del Skrevet 2. januar 2009 Vel, er ikke helt enig i at man enten har følelser eller ikke. Man kan så absolutt bli usikker på sine egne følelser. Da kan det være lurt med litt pusterom så man får tid til å finne ut av følelsene sine. Det er nok ingen ting du kan gjøre for å få hun til å "endre mening", bare la henne få tid! Lenke til kommentar
Iverfar Skrevet 2. januar 2009 Del Skrevet 2. januar 2009 Enig med at du burde være litt hard to get, prøv å gjør deg selv litt spennende? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå