Pelvis Skrevet 10. april 2003 Del Skrevet 10. april 2003 Er fersk på musikk/data, og opplever følgende: Prøver å brenne WMA-filer ved hjelp av "Adaptec create cd". Programmet spør om jeg vil lage audio eller data cd. Velger datacd for å få plass. (Audiobrenning gir bare mulighet til å spille inn ca 74 min musikk, mens jeg altså ønsker å brenne en samling wma-filer.....) Brenninga ser ut til å være helt fin, men min bærbare cd/mp3/wma spiller nekter å godta platen. (NAPA dav 326) Noen som har hørt denne visa før?? Takknemlig for hjelp :oops: Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 10. april 2003 Del Skrevet 10. april 2003 Har du sjekket at platen kan splilles av på PCen? Har du prøvd mp3 filer, gir det samme resultat? Bruker du CD-R eller CD-RW plater? Lenke til kommentar
eatshorts Skrevet 10. april 2003 Del Skrevet 10. april 2003 Prøv å sette brenningsmetoden på "track at once", viss det er dette du har gjort så prøv "disc at once". Kan være at spilleren din er kresen på cden, prøv med cdrw Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå