ToRi95 Skrevet 1. januar 2009 Del Skrevet 1. januar 2009 Hei Jeg har tenkt å kjøpe meg en Xbox 360, men jeg har for øyeblikket bare råd til Xbox 360 Arcade. Kan jeg bare kjøpe Xbox 360 Arcade med en gang også kjøpe 120GB harddisk når jeg får råd til det, eller bør jeg bare vente til jeg har råd til Xbox 360 Pro eller Elite? Lenke til kommentar
morgan_kane Skrevet 1. januar 2009 Del Skrevet 1. januar 2009 det er vell større sannsynlighet for at du får jasper hvis du kjøper arcade nå. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 1. januar 2009 Del Skrevet 1. januar 2009 Du kan kjøpe en Arcade nå ja og betale for en harddisk senere, men i Arcade pakken får du ikke HD kabler og den totale prisen vil bli en del høyere den dagen du kjøper harddisken også. Guide: Arcade, Pro eller Elite? Lenke til kommentar
ToRi95 Skrevet 1. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2009 Takk for svarene:) Jeg tror sparer litt til og går for Pro Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 2. januar 2009 Del Skrevet 2. januar 2009 Følg med her: http://spillpriser.no/pl-Xbox_360/pr-38549.aspx Birger Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå