Krishell Skrevet 10. april 2003 Del Skrevet 10. april 2003 Flere her som har merket at folk spammer fra msn. Man får beskjed om man vil mota beskjed fra en som ikke er i kontaktlisten, 2 sek etterpå er den en melding der og motakeren kan ikke nås. Lenke til kommentar
ezzential Skrevet 10. april 2003 Del Skrevet 10. april 2003 Man får reklame via windows messenger også, her om dagen fikk jeg reklame om et program som kunne stoppe det Jeg gikk rett inn på kontrollpanel>administrative tools>services og skrudde messenger av... Jeg skrudde også på at det ikke skulle skru seg på... Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 10. april 2003 Del Skrevet 10. april 2003 Du får spamkiller og viruskiller til msn fra Symantec... Den fungerer genialt bra! Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 10. april 2003 Del Skrevet 10. april 2003 Sendte mail til Microsoft ang det og fikk en laaaang mail om What to do ...det kaller jeg service. :smile: Lenke til kommentar
Krishell Skrevet 10. april 2003 Forfatter Del Skrevet 10. april 2003 Fått hjelp av ms en gang før om no server problemer en gang, mere service instilt bedrift vet jeg ikke om. mp og ms er kung på det Lenke til kommentar
maedox Skrevet 10. april 2003 Del Skrevet 10. april 2003 Man får reklame via windows messenger også, her om dagen fikk jeg reklame om et program som kunne stoppe det Jeg gikk rett inn på kontrollpanel>administrative tools>services og skrudde messenger av... Jeg skrudde også på at det ikke skulle skru seg på... Service name: Messenger Description: Transmits net send and Alerter service messages between clients and servers. This service is not related to Windows Messenger. If this service is stopped, Alerter messages will not be transmitted. If this service is disabled, any services that explicitly depend on it will fail to start. Regner med d var denne du skrudde av Enklest: Lukk messenger og rename mappa til noe annet, så blir den aldri starta. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå