Ruffendutten Skrevet 1. januar 2009 Del Skrevet 1. januar 2009 (endret) Hei. Jeg lurer på om det går ann å laste ned ps3 spill og lagre dem på harddisken til ps3 eller en ekstern harddisk og siden spille spillene på konsollen Funker dette????? Hvis det ikke funker, kan jeg laste ned ett program eller gjøre noe annet for at det skal gå?? Vær så snill svar meg på dette. Endret 1. januar 2009 av Ruffendutten Lenke til kommentar
S-r-ex Skrevet 1. januar 2009 Del Skrevet 1. januar 2009 Som svart over: nei! Det er mange grunner. De ekskslusive spillene som drar nytte av Blu-ray-plater er ganske store, og med begrenset plass på maskinen får du ikke mange inn. Og når du har f.eks en 80GB-maskin, har du ikke 80GB effektivt. HDD'en bruker et par GB på indeksering, du skal ha plass til OS, og litt til på trailere og demo'er. Videre så vil ikke utviklerne tjene mye på dette. Du kjøper spillet, installerer og selger plata. Denne plata kan da gå innom ti andre og utviklerne sitter igjen med en tidel av profitten de ellers ville fått, hvilket er veldig lite attraktivt. Det at MS gjorde det med 360'n forstår ikke jeg helt, egentlig... Lenke til kommentar
Ruffendutten Skrevet 1. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2009 (endret) så det er ingen modchip til playstion 3 da eller? hvis jeg har en ekstern harddisk på 1000gb altså 1tb så har jeg jo plass til store spill, men hvis konsollen ikke vil klare å lese dem så må jeg jo kjøpe spill i stedet å det har ikke jeg rå til Endret 1. januar 2009 av Ruffendutten Lenke til kommentar
Ruffendutten Skrevet 1. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2009 jaja, da gidder ikke jeg å kjøpe ps3, er alt for dyre spill. Lenke til kommentar
Kris Skrevet 1. januar 2009 Del Skrevet 1. januar 2009 Det at MS gjorde det med 360'n forstår ikke jeg helt, egentlig... Du må jo fortsatt ha spillet i for å starte det, så du kan ikke gi det til en venn etter at du har kopiert det til harddisken. Lenke til kommentar
Ruffendutten Skrevet 1. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2009 jeg har ikke tenkt å gi noe slikt til en venn som du sier, men jeg skulle tenkt meg å ha det på egen harddisk å koble den til ps3 og spille, og hvis jeg vil ha andre spill igjen så sletter jeg de jeg har å lagrer nye. Men etter det jeg har skjønt så er det ikke mulig og spille spill som er lastet ned, jeg tror heller ikke det finnes noen modchip eller noe for at det skal gå heller Lenke til kommentar
Kris Skrevet 1. januar 2009 Del Skrevet 1. januar 2009 Det fins ikke noen modchips til PS3, heldigvis Lenke til kommentar
dannad Skrevet 1. januar 2009 Del Skrevet 1. januar 2009 Du kan jo laste ned WipEout HD, Ratchet & Clank, Burnout Paradise og andre spill fra PlayStation Store. Disse lagres rett på HDD og du slipper alt som heter disker Lenke til kommentar
Szmekken Skrevet 1. januar 2009 Del Skrevet 1. januar 2009 (endret) så det er ingen modchip til playstion 3 da eller?hvis jeg har en ekstern harddisk på 1000gb altså 1tb så har jeg jo plass til store spill, men hvis konsollen ikke vil klare å lese dem så må jeg jo kjøpe spill i stedet å det har ikke jeg rå til Her klarer jeg rett og slett ikke å sitte og se på. Ut fra måten du formulerer deg på gjennom tråden, påtar jeg meg retten til å anslå alderen din. Som 12-14-åring er du faktisk ikke fritatt fra alt ansvar og det å tenke konsekvenser. Du registrerer deg i et offentlig forum for å stille spørsmål om et tema du vet er ulovlig. Du er dessverre ikke alene om det, men når du argumenterer som du gjør blir jeg provosert – du har tenkt til å skaffe deg et produkt du i utgangspunktet ikke har råd til å ha, derfor er du avhengig av ulovlig piratkopiering som et utgangspunkt for kjøpet. Som om det skulle være den mest naturlige ting. Har du ikke råd til produktet skal du for søren heller ikke ha det? Det burde være enkel logikk for de fleste. Endret 1. januar 2009 av Jorchi Lenke til kommentar
Patience Skrevet 1. januar 2009 Del Skrevet 1. januar 2009 *** Bryter med retningslinjene, og stenges deretter *** Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg