Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Forhold med uinteressert jente?

Anbefalte innlegg

Haha, jeg kan dessverre ikke annet og le av dine påstander.. Dem stemmer svært lite med virkeligheten.

Selv om du oppfatter damer sånn som det, betyr ikke at dem ER det.

Som sagt, jeg kjenner til en hel masse jenter og kvinner som bryr aller mest om personligheten til dem de blir sammen med.

At det går ann og ha et sånt syn på jenter og kvinner :thumbdown:

By all means, shoot the messenger...

Fordi om en oppfatter jenter som søte og snille så betyr det ikke at de ER det! Forøvrig tror jeg du skal se litt nærmere eter hva gutta til disse damene har av penger, inntekt og potensiell arv. Du vil i minst 90& av tilfelle se at det er en klar sammenheng mellom typen sine assets og hotnes faktoren på dama.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

De har da ikke noen stor arv, helt normal inntekt og er ellers helt normale menn.. Likevel klarer de og skaffe seg pene damer som liker dem godt, og ja, det er pga personligheten ;)

Bare så det er sagt, jeg veit veldig godt at alle jenter ikke er bare søte og snille, jeg har opplevd dem jeg også. Men jeg ville vært forsiktig med og ha et sånt syn som du har på dem, for i dine øyne virker dem til å ikke bety noe særlig annet en sex.

Lenke til kommentar
De har da ikke noen stor arv, helt normal inntekt og er ellers helt normale menn.. Likevel klarer de og skaffe seg pene damer som liker dem godt, og ja, det er pga personligheten ;)

Bare så det er sagt, jeg veit veldig godt at alle jenter ikke er bare søte og snille, jeg har opplevd dem jeg også. Men jeg ville vært forsiktig med og ha et sånt syn som du har på dem, for i dine øyne virker dem til å ikke bety noe særlig annet en sex.

Å joda. For _meg_ så betyr kvinner mye mer en bare sex. En må barre ikke innbille seg at kvinner generelt tar en mann for sin flotte personlighet eller annet romantisk vås. Skal du vurdere din posisjon i forhold til en kvinne må en se business perspektivet i det hele. Da er det også mulig å forutse hvor lenge et forhold vil vare. slik slipper en å kaste vekk masse tid.

Det du skriver øverst om personlighet skal jeg tro på untaket den dagen jeg ser det ;)

• Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...