Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Forhold med uinteressert jente?

Anbefalte innlegg

Hei!

Mine tidligere og vanlige erfaringer med jenter har vært bruk og kast. Jeg har aldri vært interessert i et forhold og forelskelse har egentlig vært et fremmedord. Bortsett fra et tidligere forhold har alt dreid seg om sex egentlig. Men nå har jeg møtt ei fantastisk jente og falt pladask. Vi har vært mye sammen i ferien, men etter en "kick-start" føler jeg at interessen hennes er fraværende.

Hun svarer på meldinger og er med på ting, men hun er så utrolig careless og tar null initiativ. Det er jeg som foreslår alt, og uansett hvor mye jeg prøver å få henne til å komme med ting gidder hun ikke. De gangene vi møtes og snakker sammen er det pga. initiativ fra meg. De første dagene var hun veldig "jeg gleder meg til å se deg igjen", tok kontakt og var veldig kosete og pågående, det er hun ikke lengre.

Jeg har spurt om det er noe som plager henne eller hvor hun vil, men hun sier at alt er så fint så. Når vi er sammen har jeg det veldig fint, selv om jeg føler ting blir veldig arrangert av meg (Hun vil jo ikke). Når hun er ute med venner forsvinner jeg helt. "Hei", et kyss og venneprioritering. Jeg når rett og slett ikke frem.

Jeg er altså stupforelska og føler at det ikke er gjensidig, selv om hun blir ganske satt ut og benekter det når jeg tar det opp med henne. Hun har heller ikke gjort større forsøk etter samtalene med henne...

Dette er ikke mitt område i det hele tatt, noen som har forslag til hvordan dette kan tolkes og hva jeg bør gjøre? Jeg begynner å bli veldig frustrert.

Vi er for øvrig to veldig forskjellige mennesker. Jeg liker det sånn, men.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hun er nok ikke like gira på deg som du er på henne. Men har du bil og hus og andre ting som trengs for en vellykket a4 middelklassefamilie så går hun ikke fra deg. Om hun ikke gir uttrykk for å ønske et overklasse liv da. Det henger igjen sammen med om hun er fin nok til å bli trofekone på høyeste nivå.

Så da er det opp til deg om du vil være sammen med ei som du er griseforelsket i eller ikke. Vil du det så får du bare drite i å bekymre deg.

Lenke til kommentar

Eller at hun er uerfaren som kjæreste, og ikke er helt vant med hvordan hun skal oppføre seg. Det er kanskje så enkelt at du bare spør henne om hvorfor hun aldri tar kontakt, hvis hun sier at dette er noe hun vil så er det nok det, men siden du altid har måtte spurt regner hun kanskje med at du kommer til å spørre uansett, så hun venter heller litt.

Lenke til kommentar

Kanskje hun føler at du begynner å bli litt innpåsliten? kanskje hun synes du maser litt mye, men ikke helt tørr å si i fra på grunn av frykt for at du skal bli såra?

Jeg synes du skal trekke deg litt tilbake jeg, og heller se det an litt..

For noe mer irriterende enn masing og innpåslitne mennesker finnes ikke..

Lenke til kommentar

Vel, nå er vi begge i studiefasen, men hun har pr. dags dato mer å rutte med enn meg. Hun er et år eldre enn meg og derfor lengre på vei. Noe overklasseønske har hun ikke, jeg tror nok jeg er mer interessert i status og penger enn henne. Men jeg har fått høre fra både gutter og jenter at jeg kan få bedre. Det er da basert 100% på utseende...

Jeg vil selvfølgelig være sammen med henne, men dersom det ikke er gjensidig er det jo ingenting å satse på. For meg er hun den første jeg faktisk er sammen med jeg har følelser for. Det er bare så vanskelig å skjønne hva hun vil siden hun faktisk vil.

Lenke til kommentar
Ok... Nå ble jeg forvirra. Er du forelsket i henne eller pengene hennes?

I henne selvfølgelig. Det med penger dro jeg bare inn fordi brutal_mann begynte å hinte om at jeg kunne holde henne på plass med hus og bil. Og dersom det er slikt hun er ute etter er ikke jeg rett mann. Hehe.

Men takk for tips. Skal forsøke å la telefonen ligge en stund og gjøre og tenke på andre ting. Det vil vel etter hvert gi en indikasjon på tingenes tilstand.

Endret av Beecher
Lenke til kommentar
Ok... Nå ble jeg forvirra. Er du forelsket i henne eller pengene hennes?

I henne selvfølgelig. Det med penger dro jeg bare inn fordi brutal_mann begynte å hinte om at jeg kunne holde henne på plass med hus og bil. Og dersom det er slikt hun er ute etter er ikke jeg rett mann. Hehe.

Men takk for tips. Skal forsøke å la telefonen ligge en stund og gjøre og tenke på andre ting. Det vil vel etter hvert gi en indikasjon på tingenes tilstand.

Tja.. Om utdannelsen din potensielt vil føre til en godt betalt jobb så si ikke at du ikke er rette mann i så henseende.

Lenke til kommentar

Joda, jeg vil nok tjene godt dersom alt går som planlagt, men kan ikke helt se for meg at ei ung jente faktisk bruker det som drivkraft da vi snakker hvert fall fem år frem i tid.

Endret av Beecher
Lenke til kommentar
Joda, jeg vil nok tjene godt dersom alt går som planlagt, men kan ikke helt se for meg at ei ung jente faktisk bruker det som drivkraft da vi snakker hvert fall fem år frem i tid.

Sett det før, og regner med å set det igjen. Men du vil bli byttett ut om et bedre mål blir tilgjengelig i mellomtiden.

Lenke til kommentar

Her høres det ut som jenter/damer er kun interessert i gutt/manns matrialistiske goder, ifølge brutal_mann ihvertfall..

Vel, det har seg sånn at jenter/damer ikke velger gutter/menn kun etter dette. Det er mye som må passe, men og si ting som det blir nevnt her blir bare dumt. Kjenner da til flere gutter og menn som har fine jenter og damer, enda de ikke er rike eller har en slående "alfa hann" rolle som brutal_mann også henviser til at menn "må" ha. Folk er forskjellige, og veldig mange er IKKE sånn som brutal_mann sier. Men klart, det finnes jo folk som passer hans beskrivelse av folk også, men det går bare ikke og ta alle under en kam..

Lenke til kommentar

Gikk to døgn uten et pip fra meg, noe som resulterte i en telefon for noen timer siden. "Er du sint på meg eller noe?" etterfulgt av en bekreftelse fra meg, at det var jeg ikke, jeg hadde bare vært litt opptatt. Deretter fulgte hennes første forslag og initiativ siden begynnelsen av forholdet :)

Nå tikket en etterlengtet nattamelding inn, og hun fortalte meg hvor glad hun var i meg.

Great success?

Endret av Beecher
Lenke til kommentar
Her høres det ut som jenter/damer er kun interessert i gutt/manns matrialistiske goder, ifølge brutal_mann ihvertfall..

Det er ikke det eneste, men det er det desidert viktigste. Etter det materialistiske kommer utseende, før personligheten vektes forsiktig inn. Du kan være så hyggelig og pen du bare vil, men har du ikke assets, så har du ingenting.

Lenke til kommentar
Det er ikke det eneste, men det er det desidert viktigste. Etter det materialistiske kommer utseende, før personligheten vektes forsiktig inn. Du kan være så hyggelig og pen du bare vil, men har du ikke assets, så har du ingenting.

Haha, jeg kan dessverre ikke annet og le av dine påstander.. Dem stemmer svært lite med virkeligheten.

Selv om du oppfatter damer sånn som det, betyr ikke at dem ER det.

Som sagt, jeg kjenner til en hel masse jenter og kvinner som bryr aller mest om personligheten til dem de blir sammen med.

At det går ann og ha et sånt syn på jenter og kvinner :thumbdown:

Lenke til kommentar
Great success?

Et bra steg på veien! :)

Bare ikke bli helt bløt nå. Husk å behandle henne som ei det er greit å knulle, ikke som ei du vil gifte deg med. Det er den eneste måten å holde på henne.

Legger meg midt mellom tenker jeg... Du har nok rett i at oss menn er relativt blåøyde og stoler på utsagn som sier at man finner den rette om man er seg selv og at det er det indre som teller, men du slenger ut krasse påstander som en vedtatt sannhet. Det er nok mye i påstanden din, og det har jeg merket av egne erfaringer også, men det finnes definitivt mange unntak også.

Finnes flere eksempler på stygge gutter som finner seg penere og mer vellykkede jenter i min krets hvert fall.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...