Kamera Skrevet 10. april 2003 Del Skrevet 10. april 2003 Ser bare til Nokia jeg da men.. Men ohoy så dyrt det var der! Lenke til kommentar
geokri Skrevet 10. april 2003 Del Skrevet 10. april 2003 ener et lite reklamestunt her da, trasig sie, med dårlige priser, og han som har forfattet innlegget har oppgitt bosted Tønsberg, og ansvarlig for butikken er Stian Martinsen, Tønsberg Lenke til kommentar
SUPERJANNE Skrevet 10. april 2003 Forfatter Del Skrevet 10. april 2003 jeg så det var i tønsberg ETTER bestillingen var sendt. og et deksel til 3650 for 249: er billig! på andre nettsteder koster det 450; f.eks på www.teleboden.no og viss du søker så har de nye til motorolaen og... Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 10. april 2003 Del Skrevet 10. april 2003 jeg så det var i tønsberg ETTER bestillingen var sendt. og et deksel til 3650 for 249: er billig! på andre nettsteder koster det 450; f.eks på www.teleboden.no og viss du søker så har de nye til motorolaen og... Hvorfor setter de så sinnsyke priser på 3650 deksler? Hva er det som gjør at et lite stykke plast plutselig blir så dyrt? Lenke til kommentar
Kamera Skrevet 10. april 2003 Del Skrevet 10. april 2003 Fordi nokia brukere er dumme nok til å betale for hva som helst... Lenke til kommentar
dennis88 Skrevet 10. april 2003 Del Skrevet 10. april 2003 Fordi nokia brukere er dumme nok til å betale for hva som helst... Siemens dekslene koster like mye... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå