zoby Skrevet 1. januar 2009 Del Skrevet 1. januar 2009 Dette er en morro lek Du skal gå på google å skrive navnet på den posten over deg, og skrive "is noob" Så den andre som lager post i dette forumet, skriver "zoby is noob" og laster opp det første bildet som dukker opp på google. Jeg starter med en test, og skriver "ole is noob" på google. Lenke til kommentar
Insomniatic Skrevet 2. januar 2009 Del Skrevet 2. januar 2009 Espenfe is noob fantes ikke, så jeg tok google sitt forslag Espenfe is noob Lenke til kommentar
unserheld Skrevet 2. januar 2009 Del Skrevet 2. januar 2009 Kong _Kake is noob user posted image Lenke til kommentar
Insomniatic Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 Kong _Kake is noobuser posted image Du kan ikke bare skrive "user posted image" da Lenke til kommentar
KKake Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 Skal gi deg "user posted image" jeg! Lenke til kommentar
Insomniatic Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 Skal gi deg "user posted image" jeg! Hæ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå