1915 Skrevet 1. januar 2009 Del Skrevet 1. januar 2009 (endret) Mamma fikk mp3 cd i julegave, og hun vil ha de som vanlig cd, (wmv. hvilket program kan jeg bruke til å konvertere over mp3 filene til over wmv. så det kan spilles av på vanlig cd spiller. hvilket program kan jeg bruke til å ta alle filene samtidig? det er 70 filer som er mp3 filer som skal over til wmv. takker for svar hvis noen vet ;D edit: er det wmv eller wma vanlig audio cd er ? Endret 1. januar 2009 av Danielsm Lenke til kommentar
umarex Skrevet 1. januar 2009 Del Skrevet 1. januar 2009 Mamma fikk mp3 cd i julegave, og hun vil ha de som vanlig cd, (wmv. hvilket program kan jeg bruke til å konvertere over mp3 filene til over wmv. så det kan spilles av på vanlig cd spiller. hvilket program kan jeg bruke til å ta alle filene samtidig? det er 70 filer som er mp3 filer som skal over til wmv. takker for svar hvis noen vet ;D edit: er det wmv eller wma vanlig audio cd er ? "Magic Video Converter" du kan laste ned prøve verson tror jeg eller noe, eller så kan du kjøpe det (eller cracke...) Lenke til kommentar
CastorFiber Skrevet 1. januar 2009 Del Skrevet 1. januar 2009 (endret) En vanlig audioCD inneholder såkalte .Wav- filer, 16- bits, 41KHz. Det er verken vma, som er Microsofts komprimerte audiofiler, eller wmv, som er videofiler. Wav- filer ligger i en såkalt "container" på en audiocd, og brenneprogrammet må derfor ha en funksjon som heter noe lignende som "lage audio- CD. Det går ikke å brenne en cd med wav- filer på, da dette ikke blir lesbart for en vanlig audio Cd- spiller. Endret 1. januar 2009 av CastorFiber Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 1. januar 2009 Del Skrevet 1. januar 2009 WMA, Windows Media Audio WMV, Windows Media Video Vanlige CDer, bruker .cda som ikke egentlig er noe annet enn å vise at det er noe på disken. Men det du må gjøre, er å brenne en audio-cd i feks Windows Media Player, eller Nero eller et annnet brenneprogram. Du kan ikke dra .mp3-filene til CD-brenneren og så brenne. Lenke til kommentar
1915 Skrevet 1. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2009 takker for svar jeg fant et program som het Xilisoft WMA MP3 Converter. det funka fint det jeg konverterte 1 fil og brente den og prøva. og det funka ;D Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå