Gå til innhold

[Løst]mp3 til WMA?

Anbefalte innlegg

Mamma fikk mp3 cd i julegave, og hun vil ha de som vanlig cd, (wmv.

hvilket program kan jeg bruke til å konvertere over mp3 filene til over wmv. så det kan spilles av på vanlig cd spiller. hvilket program kan jeg bruke til å ta alle filene samtidig? det er 70 filer som er mp3 filer som skal over til wmv.

takker for svar hvis noen vet ;D

edit: er det wmv eller wma vanlig audio cd er ?

Endret av Danielsm
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Mamma fikk mp3 cd i julegave, og hun vil ha de som vanlig cd, (wmv.

hvilket program kan jeg bruke til å konvertere over mp3 filene til over wmv. så det kan spilles av på vanlig cd spiller. hvilket program kan jeg bruke til å ta alle filene samtidig? det er 70 filer som er mp3 filer som skal over til wmv.

takker for svar hvis noen vet ;D

edit: er det wmv eller wma vanlig audio cd er ?

"Magic Video Converter" du kan laste ned prøve verson tror jeg eller noe, eller så kan du kjøpe det (eller cracke...)

Lenke til kommentar

En vanlig audioCD inneholder såkalte .Wav- filer, 16- bits, 41KHz. Det er verken vma, som er Microsofts komprimerte audiofiler, eller wmv, som er videofiler.

Wav- filer ligger i en såkalt "container" på en audiocd, og brenneprogrammet må derfor ha en funksjon som heter noe lignende som "lage audio- CD.

Det går ikke å brenne en cd med wav- filer på, da dette ikke blir lesbart for en vanlig audio Cd- spiller.

Endret av CastorFiber
Lenke til kommentar

WMA, Windows Media Audio

WMV, Windows Media Video

Vanlige CDer, bruker .cda som ikke egentlig er noe annet enn å vise at det er noe på disken. Men det du må gjøre, er å brenne en audio-cd i feks Windows Media Player, eller Nero eller et annnet brenneprogram. Du kan ikke dra .mp3-filene til CD-brenneren og så brenne.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...