Gå til innhold

Partisjonere Dell laptop for tripleboot Vista, XP og Windows 7?

Anbefalte innlegg

Kan være eg som har rota og, når eg lasta inn drivarane i både XP og Vista-installasjon gjekk alt heilt fint.

No har eg endeleg dualboot på plass med Vista og XP.

Eg gjorde følgande:

1: La inn XP på D:

2: La inn Vista på C:

Etter dette hadde eg kun Vista i oppstartsmenyen

3: Lasta ned EasyBCD og fulgte ein guide for å legge XP inn i oppstartsmenyen og endra navnet frå "Earlier version" til "Windows XP"

Då kom Vista og XP opp i boot, men eg kunne ikkje starte XP pga. manglende ntldr. Ntldr, Ntdetect og boot.ini far forsvunnet.

4: Eg kopierte Ntldr og Ntdetect frå XP-CD-en og lagde ein ny boot.ini etter ein guide på nettet. Måtte berre endre partition(0) til partition(3) sidan det er der XP ligg. Så la eg alle tre filene i root på C: (Vista).

No har eg både Vista og XP i boot og begge starter fint opp.

Windows 7 er neste punkt.

Eit skår i gleden at den eksterne disken har begynt å tulle med at enkelte mapper og filer er skadet. Må eg byrje å rote med recovery programmer og...

Endret av Zeph
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Behold the tripleboot med Vista, XP og Windows 7!

No er det tid for å teste Win7. ;)

Alle OS fungerer tilsynelatande som dei skal, har ikkje installert stort av drivarar endå, så det gjenstår å sjå.

Men så langt, tusen hjarteleg takk for all hjelp wiberos! Eg har lært mykje av dette med å rote rundt i bcdedit, diskpart osv.

Det tok 1 1/2 dag med bortimot kontinuerlig prøving og feiling. Hadde gått laaangt lengre om du ikkje hadde vore like døgnvill som meg og kome med svar i løpet av svært kort tid. :thumbup:

No er det blitt så seint/tidleg at det ikkje er noko poeng i å legge seg, så eg får prøve å kome meg gjennom ein dag til. :p

post-23219-1230967576_thumb.jpg

Endret av Zeph
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...