Zeph Skrevet 3. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2009 (endret) Kan være eg som har rota og, når eg lasta inn drivarane i både XP og Vista-installasjon gjekk alt heilt fint. No har eg endeleg dualboot på plass med Vista og XP. Eg gjorde følgande: 1: La inn XP på D: 2: La inn Vista på C: Etter dette hadde eg kun Vista i oppstartsmenyen 3: Lasta ned EasyBCD og fulgte ein guide for å legge XP inn i oppstartsmenyen og endra navnet frå "Earlier version" til "Windows XP" Då kom Vista og XP opp i boot, men eg kunne ikkje starte XP pga. manglende ntldr. Ntldr, Ntdetect og boot.ini far forsvunnet. 4: Eg kopierte Ntldr og Ntdetect frå XP-CD-en og lagde ein ny boot.ini etter ein guide på nettet. Måtte berre endre partition(0) til partition(3) sidan det er der XP ligg. Så la eg alle tre filene i root på C: (Vista). No har eg både Vista og XP i boot og begge starter fint opp. Windows 7 er neste punkt. Eit skår i gleden at den eksterne disken har begynt å tulle med at enkelte mapper og filer er skadet. Må eg byrje å rote med recovery programmer og... Endret 3. januar 2009 av Zeph Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 3. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2009 (endret) Behold the tripleboot med Vista, XP og Windows 7! No er det tid for å teste Win7. Alle OS fungerer tilsynelatande som dei skal, har ikkje installert stort av drivarar endå, så det gjenstår å sjå. Men så langt, tusen hjarteleg takk for all hjelp wiberos! Eg har lært mykje av dette med å rote rundt i bcdedit, diskpart osv. Det tok 1 1/2 dag med bortimot kontinuerlig prøving og feiling. Hadde gått laaangt lengre om du ikkje hadde vore like døgnvill som meg og kome med svar i løpet av svært kort tid. No er det blitt så seint/tidleg at det ikkje er noko poeng i å legge seg, så eg får prøve å kome meg gjennom ein dag til. Endret 3. januar 2009 av Zeph Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå