Gå til innhold

Photoshop cs3 og cs4


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Trådstarter får spesifisere hva han snakker om her, men minner om at piratkopiering IKKE skal diskuteres her. Er det dette det er snakk om, vil tråden bli låst, slettet, etc.

 

Vi trenger heller ikke diskutere dette i det vide å brede - bruk Report-knappen.

Endret av Marvil
Lenke til kommentar
Trådstarter får spesifisere hva han snakker om her, men minner om at piratkopiering IKKE skal diskuteres her. Er det dette det er snakk om, vil tråden bli låst, slettet, etc.

 

Vi trenger heller ikke diskutere dette i det vide å brede - bruk Report-knappen.

 

dette er altså ikke snakk om piratkopiering. Jeg har mulighet til og få gratis CS3 eller CS4 av en venn. Derfor lurer jeg på hvem som tar minst plass.

Lenke til kommentar
Trådstarter får spesifisere hva han snakker om her, men minner om at piratkopiering IKKE skal diskuteres her. Er det dette det er snakk om, vil tråden bli låst, slettet, etc.

 

Vi trenger heller ikke diskutere dette i det vide å brede - bruk Report-knappen.

 

dette er altså ikke snakk om piratkopiering. Jeg har mulighet til og få gratis CS3 eller CS4 av en venn. Derfor lurer jeg på hvem som tar minst plass.

 

er ikke "få av en venn" også kopiering?

 

tror at CS3 er minst fordi det mangler ting som 3d paint og andre ting, slike program vokser jo for hver generasjon,(akkuratt som bilene)

 

håper du får instalert i det hele tatt, for det får ikke jeg gjort på denne "blam!" Pcen

Lenke til kommentar

Skulle ønske jeg også hadde en kompis som delte ut lisenser på programvare også. Men desverre så har jeg ikke så gavmilde venner.

 

Her så er faktisk CS4 innstallasjonen mindre enn CS3 versjonen.

 

 

Edit: 64 bits versjonen er ca. 30 MB større enn CS3. Så feil istad da jeg så på 32 bits verjsonen av CS4.

Endret av Wipeout
Lenke til kommentar
er ikke "få av en venn" også kopiering?

Nei, men det er komplisert.

det står mer her for De som gidder ;)

 

En dame jeg kjenner veldig godt, installerte CS4 på en 3 år gammel maskin, og der gikk ting så sent at den neppe vil være der lenge. Hun er av den "gode" typen, så jeg satser på at hun sender meg hele pakken og ordner nødvendige papirer :thumbup:

 

Jeg hadde valgt CS4, square, så sant du har en moderne PC.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...