Gå til innhold

problem med internettilkobling til 360

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Kan du forklare hva som ikke funket? Du har koblet til kabel mellom Xboxen og PCen sant?

ja, brukte en nettverkskabel. deretter opprettet jeg en ny nettverkstilkobling og valgte "avansert tilkobling". prøvde deretter og koble til x-box live men vise bare at den ikke er tilkoblet.

Lenke til kommentar
Kan du forklare hva som ikke funket? Du har koblet til kabel mellom Xboxen og PCen sant?

ja, brukte en nettverkskabel. deretter opprettet jeg en ny nettverkstilkobling og valgte "avansert tilkobling". prøvde deretter og koble til x-box live men vise bare at den ikke er tilkoblet.

finner xboxen internett? og kommer sånn halveis på xbox live tilkobling må du bare logge in xbox live acaunten din in så funker det kanskje, det funket hos meg værtfall.

Lenke til kommentar

Nei den finner ikke internett. Men det er oppe siden jeg sitter på det og skriver mine problemstillinger.

Kobler den via datamaskinen siden jeg ikke har routeren i den etasjen. Men får ikke kontakt med datamaskinen når jeg prøver å spille av filmer eller noe sånt av eller fra datamaskinen. kanskje det er samme problem?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...