paa99 Skrevet 1. januar 2009 Del Skrevet 1. januar 2009 Jeg har kjøpt Variety pack og installert det men jeg får ikke banene...Har prøvd å installert det flere ganger men det vil ikke funke. Hva er problemet? Jeg kjøpte spill og Ps3 fra canada. Har det noe å si? Lenke til kommentar
viuldriftking Skrevet 1. januar 2009 Del Skrevet 1. januar 2009 Tror du på laste ned den pakken fra us store da Lenke til kommentar
paa99 Skrevet 1. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2009 Kjipt...Er litt teit det da siden spilla er sonefrie så burde det jo ikke ha noe å si. Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 1. januar 2009 Del Skrevet 1. januar 2009 Greit nok at spillene er sonefrie. Men de forskjellige versjonene av spill er faktisk akkurat det. Forskjellige versjoner. Så kjøper du den amerikanske versjonen av spillet så innholder dette spillet engelsk med mer. Kjøper du den tyske versjonen har aliens grøntblod samt at spillet innholder kanskje dubbing til tysk og andre europeiske språk. Kjøper du spillet fra Japan inneholder kanskje spillet kun japansk. Hvorfor er det ulogisk med forskjellige addons, patcher til hver av disse versjonene. Kanskje burde all addons vært allinonepack, men dette ville ha betyd mye større filer, samt at det ville tatt lengre tid å få disse lansert. Men, jeg er kanskje bare rar som ikke synes dette er rart, og som siden dag 1 har kjøpt addons på den butikken som tilsvarer landet jeg kjøpte spillet fra. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå