kip Skrevet 10. april 2003 Del Skrevet 10. april 2003 prøver igjen jeg! :smile: noen som har prøvd blåtann i trådløst nettverk? erfaringer noen?? har ett firma som jeg skal sette opp nettverk for ( rundt en 30-40 PC), i dette nettverket finnes det 7 bærbare som kunden kunde tenke ha blåtann på. erfaringer med dette?, noen? Blåtann bedre eller dårligere en vanlig trådløst? takk for svar! Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 10. april 2003 Del Skrevet 10. april 2003 Bluetooth som trådløst nettverk på laptops, er IKKE å anbefalle... Kjør 802.11b eller 802.11g, dette er raskere, og har bedre rekkevidde! Lenke til kommentar
larskrru Skrevet 10. april 2003 Del Skrevet 10. april 2003 Hei! Nei noe LAN for 7 PC'er bør du ikke lage deg av bluetooth. Som PAN (Personal Area Network) derimot fungerer det utmerket (i alle fall for meg). Koble mobilen til PC'n, sync'e PDA'en, trådløst headset osv. synes jeg bluetooth er genialt til. Det er i første rekke SonyEricsson og MSI produkter jeg har hatt mine hender på av blåtann dingser. LKR Lenke til kommentar
Tim Skrevet 10. april 2003 Del Skrevet 10. april 2003 Nei, noe større nettverk med bluetooth er bare å glemme. Lenke til kommentar
kip Skrevet 10. april 2003 Forfatter Del Skrevet 10. april 2003 Nei, noe større nettverk med bluetooth er bare å glemme. det er ett nettverk med stasjonære + syv bærbare. Det er kun (!) på de bærbare han vil ha blåtann..ikke på alle i hele nettverket... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå