Requi Skrevet 1. januar 2009 Del Skrevet 1. januar 2009 (endret) Hvordan kan jeg gjøre det? Jeg har en 700 MB film her som jeg gjerne vil brenne på en DVD i Nero 9, men finner ikke ut av hvordan jeg skal legge til tekst! I gratis-programmet DVD Flick går dette som en lek på noen sekunder, men i Nero, som er et dyrt og annerkjent program, finner jeg det bare ikke ut av! :O Skal sette filmen på brenning snart for så å avspille i DVD spilleren om en stund med resten av familien, men må få til tekst på den fort slik at barna kan henge litt lettere med i handlingen. Hjeeelp... Endret 1. januar 2009 av Requi Lenke til kommentar
Requi Skrevet 1. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2009 Så bruk DVD flick da Men det funker ikke atm (har ikke peiling på hvorfor). Har fikset en kjempefin menu til filmen i Nero 9 allerede; mangler bare teksten (.srt filen) før jeg skal brenne. Noen? Lenke til kommentar
Lukilock Skrevet 1. januar 2009 Del Skrevet 1. januar 2009 Fant noe lenger ned på sia, hvet ikke om det hjelper deg no men. Link Lenke til kommentar
Requi Skrevet 2. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2009 Trenger virkelig noen som kan hjelpe. Ble visst ikke noe film i kveld som barna kunne følge med på, men forhåpentligvis så blir det kanskje i morgen om noen her kan hjelpe meg med å finne ut av dette. Lenke til kommentar
Requi Skrevet 5. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2009 Er det virkelig ingen som har Nero her? Lenke til kommentar
Lukilock Skrevet 6. januar 2009 Del Skrevet 6. januar 2009 Tror egentlig ikke det er så mange som bruker det faktisk. Bruker jo veldig mye resursser.. evt. google Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå