Pipboy Skrevet 10. april 2003 Del Skrevet 10. april 2003 Satt og laste ned forskjellige ting og plutselig stoppa PC'en... Greit nok tenkte jeg starta pcen igjen... men fikk ikke fram en damn shit på skjermen.. Det sto at den ikke var kobla til,så jeg sjekka men den satt i.. Prøvde en annen skjerm, men det var det samme problemet. Er nesten overbevist om at det har skjedd en kortslutning ett eller annet sted. Så jeg har sendt inn både grafikkort og HK. MEN DET JEG LURER PÅ ER OM DET KAN HA SKJEDD NOE MED CPU?! Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 10. april 2003 Del Skrevet 10. april 2003 Eh? Det kan ha skjedd noe med CPU, det er relativt sansynlig, ja Lenke til kommentar
AMD-King Skrevet 10. april 2003 Del Skrevet 10. april 2003 Jada det kan ha skjedd noe med CPU. Visst maskina er helt død ved oppstart så kan det være CPU også. Det kan jo også være hovedkortet eller noe spesielt. Men det beste for deg er å få testet CPU hos en annen eller vente på svar. Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 10. april 2003 Del Skrevet 10. april 2003 Satt og laste ned forskjellige ting og plutselig stoppa PC'en... Greit nok tenkte jeg starta pcen igjen... men fikk ikke fram en damn shit på skjermen.. Det sto at den ikke var kobla til,så jeg sjekka men den satt i..Prøvde en annen skjerm, men det var det samme problemet. Er nesten overbevist om at det har skjedd en kortslutning ett eller annet sted. Så jeg har sendt inn både grafikkort og HK. MEN DET JEG LURER PÅ ER OM DET KAN HA SKJEDD NOE MED CPU?! Hvis du får feilmelding på skjermen så jeg tror ikke det er CPU, du må ju komme førbi bios og oppstarten til feilmelding har jeg forstått riktig? Lenke til kommentar
Pipboy Skrevet 10. april 2003 Forfatter Del Skrevet 10. april 2003 Nei kommer ikke inn i BIOS eller noe. Meldingen som kommer opp på skjermen sier at den ikke er koblet til DVI porten. Starter pcen, vifter begynner å gå både CPU vifte og Kabinett og GPU, men skjermen er svart og ingen ting kommer fram Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå