Bruker-146784 Skrevet 1. januar 2009 Del Skrevet 1. januar 2009 Hei, jeg er heeeeeeeelt n00000000000b i talents i AoC. Såjeg lurte bare på om noen kunne hjelpe meg å lage en bra feat tree til AoC? Jeg er da en Aquilonian Ranger på level 14. Og jeg vet absolutt ingenting om feats. Så kan noen være så snill å hjelpe meg å lage en bra feat tre til rangeren min? Jeg er nå på Ymir PvE (er med i et supert guild) og når server merginga begynner skal jeg flytte meg over til en PvP server Så kan noen hjelpe meg og eg er en stooor n00b i slike ting Lenke til kommentar
Exsessum Skrevet 1. januar 2009 Del Skrevet 1. januar 2009 Hei, jeg er heeeeeeeelt n00000000000b i talents i AoC. Såjeg lurte bare på om noen kunne hjelpe meg å lage en bra feat tree til AoC? Jeg er da en Aquilonian Ranger på level 14. Og jeg vet absolutt ingenting om feats. Så kan noen være så snill å hjelpe meg å lage en bra feat tre til rangeren min? Jeg er nå på Ymir PvE (er med i et supert guild) og når server merginga begynner skal jeg flytte meg over til en PvP server Så kan noen hjelpe meg og eg er en stooor n00b i slike ting Bare feat på det du syns hører bra ut, du kan ikke gjøre mye feil. Og "messer" du det skikkelig til, så bare går du til trainer og resetter featsa. Ellers kan du gå til denne siden og prøve deg fram Lenke til kommentar
Bruker-146784 Skrevet 1. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2009 Hei, jeg er heeeeeeeelt n00000000000b i talents i AoC. Såjeg lurte bare på om noen kunne hjelpe meg å lage en bra feat tree til AoC? Jeg er da en Aquilonian Ranger på level 14. Og jeg vet absolutt ingenting om feats. Så kan noen være så snill å hjelpe meg å lage en bra feat tre til rangeren min? Jeg er nå på Ymir PvE (er med i et supert guild) og når server merginga begynner skal jeg flytte meg over til en PvP server Så kan noen hjelpe meg og eg er en stooor n00b i slike ting Bare feat på det du syns hører bra ut, du kan ikke gjøre mye feil. Og "messer" du det skikkelig til, så bare går du til trainer og resetter featsa. Ellers kan du gå til denne siden og prøve deg fram Men får man alle feats pointsa igjen da? Lenke til kommentar
Exsessum Skrevet 1. januar 2009 Del Skrevet 1. januar 2009 Men får man alle feats pointsa igjen da? Jada, første gangen koster det også bare 5 copper, også blir det litt dyrere for hver gang. Lenke til kommentar
maanemann Skrevet 2. januar 2009 Del Skrevet 2. januar 2009 (endret) Anbefaler å ta en titt på denne sticky tråden i ranger-forumet på forums-eu.ageofconan.com http://forums-eu.ageofconan.com/showthread...228&page=28 På siden jeg linker til (side28) skriver 'Ferocity/Covenant of Mordi' faktisk mye fornuftig. Bruker selv omtrent den samme builden som det linkes til i hans post, har dog Flame Barrage, noe han har droppet. Ser at endel fra Aquilonia har postet der også. Savner dog noen virkelig gode folk (ala mippo) som gir råd. Vet ikke hvordan Ferocity gjør det på sin server. Men på Aquilonia er det Svartie som er dobbelt så bra (minst) som alle oss andre som er middels. Dessverre er ikke han typen som gir råd. Generelt skeptisk til å bruke mye poeng i Waylayer treet hvis du bruker bue (og ikke armbryst). Så anbefaler 0 poeng i dette treet, foreløpig, siden godsakene ligger for langt ned i treet og koster derfor for mange poeng. Det viktigste med Ranger dog, er å kjenne sin besøkelses tid, og velge sine kamper VELDIG nøye. Tror dette har mest å si for om man gjør det bra. 1. Pass på at du begynner på god avstand, gjerne over fienden slik at det tar tid for han å finne ut hvor du er. Er det flere fiender, velg alltid magikere, healere og andre rangere først. Soldier class må alltid komme til sist. Og aller sist Guardian (tar ALTFOR lang tid å ta ned en Guardian i defensive stance. 2. Stikk av heller litt for tidlig enn litt for seint. Ser du at det er en fare for å bli charget av assassiner, conquerer, HoXer, Barbarianer (og Guardian) er det bare å komme seg vekk før de får gjort det (letter sagt enn gjort, men her kommer terrenget hendig inn. Du kan ikke charges hvis du står på et annet nivå.) Rett før du stikker av, klikker du også Excellent Balance, så har du en hvis sjangs for å motstå en Charge. Men å være ranger innebører mye reposisjonering (og restealthing hvis mulig). 3. Litt som i 2. Men husk hvis du er i melee-range (nærkamp) vil du tape mot alle (minus Guardian). Skulle du komme i nærkamp prøv å løpe bort (hvis ikke stunnet (fryst), eller så fort stunn er over), slipp en Leghold Trap, og kryss alle fingre (ikke bostavelig talt) for at den ikke feiler. I PvE går det som regel bra, men i 2 av 3 PvP-tilfeller vil den feile. Bruk Second Wind og gjerne en stamina flaske for å løpe fra fienden. Feiler dette også, pass på at du har endel stamina igjen, bytt til Blade våpen (shift R) hvis du har sverd i hovedhånden i det våpen settet du bytter til, og kjør Immolation komboen. Derfor ekstremt viktig at du har makset ut med poeng i Immolation i talenttreet Sharpshooter. Dessverre feiler også Immolation ofte. Men den har reddet meg mye. Pass på at når du kjører Immolation må du være klin inntil fienden. Hvis den da ikke feiler vil fienden få ild på seg og bli "fearet". Pass også på å bruke Volley Backwards mye når du blir level 80. Veldig kul og nyttig combo både i PvP og PvE (minus pve-raid). Selvom folk veldig lett (av en eller annen grunn blir immune fort). Cheat the Reaper (en hvis prosentsjangs for å automtisk gjenopplive seg selv) i Rogue-treet veldig kjekt. Dette ble mye PvP tips. Men du skal jo på PvP server så. Endret 2. januar 2009 av maanemann Lenke til kommentar
psyches Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 Spiller i samme guild som Ferocity. Og kan si han vet hva han driver med. Det speccet han har postet der er vel litt utdatert med tanke på at dere har fått en buff på flame barrage. Men mer skal ikke jeg utale meg om, jeg kan nada om ranger. Lenke til kommentar
maanemann Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 (endret) Spiller i samme guild som Ferocity. Og kan si han vet hva han driver med. Det speccet han har postet der er vel litt utdatert med tanke på at dere har fått en buff på flame barrage. Men mer skal ikke jeg utale meg om, jeg kan nada om ranger. Men er han imba? En middels Ranger skaffer seg en ratio på kanskje 15-22 kills og dauer 0-7 ganger i et minigame. Altså i værste fall 15/7 og beste fall 22/0. Kommer selvsagt an på om man har en god healer eller ikke (helst en aktiv PoM). Svartie på vår server skaffer seg 30-45 kills uansett om han er i bra eller dårlig gruppe, healer eller ikke. Er han i en elendig pug dauer han kanskje opptil 7 ganger. Altså er han helt i en særklasse. Noe av det samme kunne man si om mippo på Cimmeria. Før gem nerf overlevde han 3 enemies glatt. Finnes endel kule videoer som viser dette. Er altså en ranger som er i denne særklasssen man virkelig har noe å lære av. Og ja jeg trives veldig godt med Flame Barrage og buffen gjorde den ikke mindre attraktiv nei. Endret 3. januar 2009 av maanemann Lenke til kommentar
psyches Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 Spiller i samme guild som Ferocity. Og kan si han vet hva han driver med. Det speccet han har postet der er vel litt utdatert med tanke på at dere har fått en buff på flame barrage. Men mer skal ikke jeg utale meg om, jeg kan nada om ranger. Men er han imba? En middels Ranger skaffer seg en ratio på kanskje 15-22 kills og dauer 0-7 ganger i et minigame. Altså i værste fall 15/7 og beste fall 22/0. Kommer selvsagt an på om man har en god healer eller ikke (helst en aktiv PoM). Svartie på vår server skaffer seg 30-45 kills uansett om han er i bra eller dårlig gruppe, healer eller ikke. Er han i en elendig pug dauer han kanskje opptil 7 ganger. Altså er han helt i en særklasse. Noe av det samme kunne man si om mippo på Cimmeria. Før gem nerf overlevde han 3 enemies glatt. Finnes endel kule videoer som viser dette. Er altså en ranger som er i denne særklasssen man virkelig har noe å lære av. Og ja jeg trives veldig godt med Flame Barrage og buffen gjorde den ikke mindre attraktiv nei. He's zeh kite masta Lenke til kommentar
Exsessum Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 He's zeh kite masta Haha ,jeg så den filmen fra BRC, hvor han kita bossen i ett kvarter eller noe Lenke til kommentar
Dimind Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 (endret) He's zeh kite masta Haha ,jeg så den filmen fra BRC, hvor han kita bossen i ett kvarter eller noe Noen som har en link? Edit: Takk Exsessum Endret 5. januar 2009 av Dimind Lenke til kommentar
Exsessum Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 He's zeh kite masta Haha ,jeg så den filmen fra BRC, hvor han kita bossen i ett kvarter eller noe Noen som har en link? Fant en nedlastbar versjon, men Hansen vet sikkert en link til en annen. Clicky Lenke til kommentar
Ferocity Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 (endret) Når fikk jeg en fanklubb? Som My friend Mr Hansen sier, Det speccet som jeg hadde posted som dere har dratt fram er fra september måned, Før Blistering Wounds og DoT increased og Før PvP patchen kom. Etter Patchen fant jeg Knee capping til større grad ble brukbar. http://aoc.yg.com/feat-planer?class=39&...4315-21,4316-21 Dette er speccet jeg løper rundt i nå. Jeg finner dette speccet svært brukbart hvis du har et bra gamingrigg med programbare knapper på musa og macro knapper på tastaturet (MX5 og G15) -Marked target for litt extra DPS på Soldiers. -Knee capping for en extra slow av og til som ignorer immunity og gir ikke immunity heller -Jeg har ikke Cold nerves etter at stamina cost på combos ble senket. Eneste gangene jeg går tom er når jeg løper mye. -4 points i Quickshot. det er de 4 siste pongene jeg ikke viste hvor jeg skulle sette. -Mindre CD på shots er ikke så farlig etter at Salvo og Piercing shot fikk 4 sec CD. (ja quick shots reduserer CDen til 2 sec på Salvo og PS) -Mountaineer fordi det er elsk. Du vet aldri når den blir brukbar. + jeg har ikke climbing så når vi skal Raide Vistrix kan jeg hoppe fra toppen av klatreveggen og ned til inngangen på hest uten å dø. har omtrent 100-150 hp igjen -Agile mind og Escape Artist for å beholde bevegelsen. All CC som blir brukt på en Ranger = Death. Flere du kan fjerne/forhindre jo bedre. -Brutality fordi at de siste 10-15% liva på motstanderen betyr vaneligvis at du er tom for CC. Så det gjelder å få dem ned FORT! -Cheat the Reaper er også en elsk. Du dør når motstanderen har 10% liv igjen er irriterende. Så hvis du har gjort noe greier (som jeg ikke husker helt hvorda) i scriptinga til AoC fjerner du loading screenen når du resser. Instant Ress uten loading. Da kan du løpe fram og hevne deg. -Sulf blast for å unstealthe. Nå som den er ground target er den veldig lik Flare fra WoW. Når jeg får ryddet litt på harddisken skal jeg sette i gang en ny PvP film Den forige var under gem tiden (selv brukte jeg ingen) og jeg synes det ikke er noe morsomt å brife med den (fordi jeg også var noob i den filmen) Men nå er jeg registrert her. Hansen sladret så jeg måtte lage ACC her Skal begynne å Lurke litt her også. take care Endret 5. januar 2009 av Ferocity Lenke til kommentar
Lied Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 Men får man alle feats pointsa igjen da? Jada, første gangen koster det også bare 5 copper, også blir det litt dyrere for hver gang. Koster 3G og 50S for meg neste gang >_> Lenke til kommentar
maanemann Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 (endret) Velkommen til gamer.no forumene Ferocity! Vet ikke om jeg er i noen fanklubb annet enn at jeg synes du forklarer featsene og hvorfor di har dem godt. Kan jo endre seg om server merge skulle føre Fury og Aquilonia på samme server. Viste faktisk ikke at Kneecapping hadde blitt bra igjen. Verdt å sjekke ut. Var veldig bra i begynnelsen husker jeg før det ble nerfet. Så har vært på og av. Er jo en kul feature. Moutaineer er av de mer kontroversielle featsene på min server. Ser poenget ditt ved Vistrix. Men er litt skuffet i PvP. Som Ranger må man stikke av mye. Men fall redukjonen synes jeg er minimal, sloweffekten altså. Har man en annen rogue i hælene når du hopper er det som oftest kroken på døra hvis du ikke har et lite forsprang. Enig i Agile mind og Escape Artist, bare synd de feiler så mye. Brutality også kul feature. Har dog en følelse at den har blitt nerfet. Proc'er mindre nå? Cheat the Reaper. Helt enig. Har hatt mye morro med den i minigames (1vs1). Når det har verdt en gjevn kamp som du tapte. Er det bare proc og en kombo i ryggen på fienden, når han snur, som takk for sist. Sulf blast. Hmmm. Korellerer den med Detection poeng? Feiler mye synes jeg. Når du tracker folk og står oppå dot'en still no fun når man blaster. Er jo uansett bare et poeng så har den jo. Tast gjerne Skill Listen din også. Liker bare Bandaging der jeg , og Recover + Endurance er greit. Når fikk jeg en fanklubb? Som My friend Mr Hansen sier, Det speccet som jeg hadde posted som dere har dratt fram er fra september måned, Før Blistering Wounds og DoT increased og Før PvP patchen kom. Etter Patchen fant jeg Knee capping til større grad ble brukbar. http://aoc.yg.com/feat-planer?class=39&...4315-21,4316-21 [klipp] -Marked target for litt extra DPS på Soldiers. -Knee capping for en extra slow av og til som ignorer immunity og gir ikke immunity heller [klipp] -Mountaineer fordi det er elsk. Du vet aldri når den blir brukbar. + jeg har ikke climbing så når vi skal Raide Vistrix kan jeg hoppe fra toppen av klatreveggen og ned til inngangen på hest uten å dø. har omtrent 100-150 hp igjen -Agile mind og Escape Artist for å beholde bevegelsen. All CC som blir brukt på en Ranger = Death. Flere du kan fjerne/forhindre jo bedre. -Brutality fordi at de siste 10-15% liva på motstanderen betyr vaneligvis at du er tom for CC. Så det gjelder å få dem ned FORT! -Cheat the Reaper er også en elsk. Du dør når motstanderen har 10% liv igjen er irriterende. Så hvis du har gjort noe greier (som jeg ikke husker helt hvorda) i scriptinga til AoC fjerner du loading screenen når du resser. Instant Ress uten loading. Da kan du løpe fram og hevne deg. -Sulf blast for å unstealthe. Nå som den er ground target er den veldig lik Flare fra WoW. [klipp] Endret 5. januar 2009 av maanemann Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå