Suppekatten Skrevet 1. januar 2009 Del Skrevet 1. januar 2009 (endret) Heisann For en liten stund siden, fikk jeg et slags PCI kort av onkelen min. Han hadde funnet det på jobben, og mente at jeg trengte det mer en sykehuset Problemet er bare at jeg ikke aner hva det er! På beskyttelsesbaggen så står det Matrox, og på den ene chippen på kortet står det DOOM. Søkte på produktnavnet som er 55-MD5FP2-24 på google og fant ut at det var ettellerannet medical videocard greier. Noen som har noen ide hva det er og hva den kan brukes til? Så at noen hadde lagt den ut for salg på Ebay for hele 275 dollar!!! Med andre ord rett i underkant av 2000kr! Må være et ganske heavy kort når det selges som brukt til den prisen! Håper noen hvet noe.... Endret 1. januar 2009 av Heigren Lenke til kommentar
super_1990 Skrevet 1. januar 2009 Del Skrevet 1. januar 2009 (endret) Matrox, er en skjermkort produsent som lager skjermkort for spesielle jobbsammenhenger som børs, sykehus etc.... Så om det er vært litt under 2000kr forunder meg ikke, siden disse kortene er veldig dyre nye, men hvis du hadde tenkt å bruke det til gaming, er det ikke vits å prøve en gang Endret 1. januar 2009 av super_1990 Lenke til kommentar
Suppekatten Skrevet 1. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2009 Så va er det da egentlig ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå