Cryflopp Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 Var å henta den jeg også , bra design på den ja Mangler bare Ps3 og Tv-kanaler nå hehe Lenke til kommentar
ekm Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 (endret) Jeg og har kjøpt denne tven, synes den fungerer veldig bra, men er det noen som vet om det er noen måte og få koblet den opp mot riks-tv med den innebygde digitaltv motageren? Det kan *muligens* fungere - ta en titt på CAMen jeg linker til i tidligere i denne tråden - men inntil noen tester / evt. kontakter produsent for å få bektreftet dette må vi leve i uvissheten(jeg tipper at man fint får inn de "åpne kanalene" dvs. NRK, men at kort ifra rikstv ikke vil fungere). Endret 7. januar 2009 av ekm Lenke til kommentar
Loko Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 Den har jo ikke mpeg4 støtte. Sålenge det ikke finnes en mpeg4 til mpeg2 konverter vil det ikke fungere. Lenke til kommentar
ekm Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 (endret) Og ihht spesifikasjonene er det nettopp det neotion CAM`en har.....men man får vel trolig kun inn "gratis" kanalene(og den støtter *muligens* ikke lydcodecen rikstv bruker). Jeg har forøvrig endelig fått opp Samsungen her og foreløpig imponerer den stort - godt fornøyd med både sortnivå, kontrast og respons(spesiellt med tanke på at den kostet såpass lite). Endret 9. januar 2009 av ekm Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå