Gå til innhold

32" Samsung LE32A336 til 2795 på Elkjøp

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er det gammeldags kabel ingang på de her? Veit det er push til digitalt overalt, men jeg ser skjeldent på tv, og jeg får analog kabel gratis i boretslaget. Har lite lyst til å punge ut med 5-700kr ekstra for en digital dekoder hvis jeg kan ungå det.

Og si ifra når folk finner ut om de selger dem så billige i butikkene også, da drar jeg og kjøper en i morra :)

Lenke til kommentar

Funker TV'en til ps3-spilling og blu-ray-avspilling, eller er kvaliteten på bildet crap uansett? Er den ubrukelig til meg på 15 år som skal se tv-serier og spille mye?

Og dessuten, er det mulighet å dra i butikk for å få den til samme pris? Bodø-butikken hadde den ikke på lageret, men bestilling går vel?

Lenke til kommentar
Funker TV'en til ps3-spilling og blu-ray-avspilling, eller er kvaliteten på bildet crap uansett? Er den ubrukelig til meg på 15 år som skal se tv-serier og spille mye?

Og dessuten, er det mulighet å dra i butikk for å få den til samme pris? Bodø-butikken hadde den ikke på lageret, men bestilling går vel?

https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1052776&hl=

Se der også før du bestiller noe, og det står på nettet at priser på webshop'en ikke kan brukes i butikk, men hvis det er noen hunderlapper i forskjell er vel ikke det så farlig.

Og du kan ikke bestille før de har den på lager fikk jeg beskjed om, og før det skjer kan prisene gå opp. Den var helt utsolgt overalt i butikk og på web'en.

Lenke til kommentar
Bestile en til lillebroren min på 15 år som kun skal bruke den til x-box spilling, syntes dette var overaskende billig selvom tven ikke er av de råeste.

Noe slikt ville alldri mine søsken ha gjort ;o

Men tilbake til topic, noen som har denne tv`n å kunne gitt et kort sammendrag om hvordan den er ?

Lenke til kommentar
Gleder meg til å få den i hus, noen som vet noe om ca leveringstid ?

Leverings tid er 2-7 dager etter den har forlatt lageret til elkjøp.

Edit: Så tv`n kommer garantert til uka, sendte en mail å fikk svar. Gleder meg som en unge til denne kommer.

Endret av Berserk II
Lenke til kommentar
Gleder meg til å få den i hus, noen som vet noe om ca leveringstid ?

Leverings tid er 2-7 dager etter den har forlatt lageret til elkjøp.

Edit: Så tv`n kommer garantert til uka, sendte en mail å fikk svar. Gleder meg som en unge til denne kommer.

godt å høre :D håper jeg og får den iløpet av uka :p Hørte det var veldig mange som besilte så får håpe dem har nok på lager....

Lenke til kommentar

Da har jeg fått tven, har pakket den opp og koblet den til. Eneste var bare å feste på tv stativet og koble inn diverse kabler til hd dekoder og xbox 360 så var den klar.

Jeg er VELDIG imponert over bilde på tvn, kjører HD som bare det. Bildet er helt klart å fint.

Call of Duty World at War ser jo nesten perfekt ut.

Fjernkontrollen var ikke så verst den heller. Mest imponert over bra lyd og et veldig bra og skarpt bilde. Dette er en tv jeg absolutt anbefaler til denne prisen. Dette var et gull kjøp

Løp å kjøp ! :)

Edit: Terningkast 5

Endret av Berserk II
Lenke til kommentar

Hentet tven i går. Akkurat i det jeg hentet den, kom den ennen annen dame som hadde kjøpt eksakt lik tv!

Tven var til broren min som kun skal spille xbox. Syntes bildet var veldig bra rett ut av esken. Tven var også veldig lekker, første samsung lcd her i huset, nydelig design.

Alt i alt, et kjempe bra kjøp.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...