Gå til innhold

32" Samsung LE32A336 til 2795 på Elkjøp

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har lest litt bruker anmeldelser ifra sverige. De sier TVen er super til den prisen, fungerer perfekt til oppkobling mot data, funker fint med konsoll, fint bilde. Bildet skulle være helt fantastisk på bluray.

Så bestiller nok en jeg også :)

Edit: Eneste minus er at det bare er en scart inngang :/

Endret av DonSindre
Lenke til kommentar

Bestillte en selv tidligere idag - kan virke som om samsung "pusher ut" siste rest ifra lageret siden expert solgte samme modell for 2999 i romjulen. Håper at den slår endel av "flakene" som folk brukte flere månedslønner på for en 3-4 år siden.

Noen som har prøvd Neotion CAM`en som omgjør MPEG4 til MPEG2? Er fristet til å bestille en slik selv om det er uklart om den kan benyttes med kort ifra rikstv (for å sjekke nyheter en skjelden gang hvert 10 jubelår holder det fint med NRK for min del).

Lenke til kommentar

Nei det er ikke tilfeldig i det hele tatt, da dette er den billigste samsungmodellen, og samsung er et populært merke der borte også = Lurt å annonsere for å trekke flest mulig kunder.

EDIT: A336 sin etterfølger kommer i april/mai, da vil restlagrene selges ut. Ikke nå. Ha troa på at det er kjedene selv som ønsker å selge billig til deg som kunde :).

Endret av Alastor
Lenke til kommentar

Ja. Det er en skitbillig tv, med etter min mening et bilde som overhodet ikke holder mål.

Men det mener jeg om alle 32" jeg har sett til under 4000,-.

Du får ikke bedre tv til under 3500,- - men det er fremdeles en elendig 32" om man ser på hele skalaen av 32"-tver.

Jeg skulle ønske folk ville bruke litt mer penger, og få skikkelig kvalitet, men jeg har forståelse for at ikke alle gjør det :).

Lenke til kommentar
Bestillte en selv tidligere idag - kan virke som om samsung "pusher ut" siste rest ifra lageret siden expert solgte samme modell for 2999 i romjulen. Håper at den slår endel av "flakene" som folk brukte flere månedslønner på for en 3-4 år siden.

Noen som har prøvd Neotion CAM`en som omgjør MPEG4 til MPEG2? Er fristet til å bestille en slik selv om det er uklart om den kan benyttes med kort ifra rikstv (for å sjekke nyheter en skjelden gang hvert 10 jubelår holder det fint med NRK for min del).

Kan du ikke prøve. Er også veldig interessert i denne kammen.

Hvem selger de? Er jo en drøss med tver som kunne ha hatt nytte av denne hvis den fungerer.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...