Futelva Skrevet 1. januar 2009 Del Skrevet 1. januar 2009 (endret) Hei, jeg har en ekstern harddisk (WD My book) med en del filmer på. Disse ønsker jeg å kunne spille av på min TV (Panasonic TH42 PX80). I dag har jeg et trådløst opplegg som ikke er tilfredssillende (via XBOX360). Finnes det noe slags device med fjernkontroll som jeg kan koble den eksterne harddisken til og koble denne devicen til min TV? Jeg tenker da at alt filminnhold skal kunne styres via fjernkontrollen, hvor GUI vises på TV. Overføringen bør være kjapp, og muliggjøre problemfri spoling og valg av kapitler for eksempel. PS. Kablet nettverk er ikke en opsjon... DS. Anyone? På forhånd takk! Endret 1. januar 2009 av Futelva Lenke til kommentar
Futelva Skrevet 1. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2009 Hei igjen. For å svare meg selv, så tror jeg at jeg funnet det jeg var på jakt etter; Western Digital WD TV HD Media Player For en review se http://www.trustedreviews.com/multimedia/r...Media-Player/p1 Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 2. januar 2009 Del Skrevet 2. januar 2009 Eller å mekke sammen en HTPC? Lenke til kommentar
Futelva Skrevet 2. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2009 Nei, tror ikke det... Bestilte denne for NOK 839,- fra datakjeden, og etter det jeg har lest av reviews vil denne gjøre jobben. Lenke til kommentar
Ari Gold Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 Kom gjerne med tilbakemeldinger, vurderer å kjøpe en selv Lenke til kommentar
nomore Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 Evnt så kunne en Tvix eller Popcorn Hour gjøre jobben. Langt dyrere men langt flere muligheter også. Lenke til kommentar
Futelva Skrevet 3. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2009 Kom gjerne med tilbakemeldinger, vurderer å kjøpe en selv No problemo. Det gjenstår kun at Datakjeden får ut fingeren og får postlagt boksen. Når jeg sjekker ordrestatus står det at de er tomme (ETA 04.01.2009). På nettsiden står det at de har 20-49 på lager. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå