Thomasf81 Skrevet 1. januar 2009 Del Skrevet 1. januar 2009 Noen som har erfaring med disse kompakte stasjonære fra Acer? Trenger en kompakt og da virker disse midt i blinken, mye taler for at jeg tar X3200 da denne har innebygd DVD brenner. Men vil gjerne høre andres erfaringer, takker for innlegg Lenke til kommentar
Supreme P. Skrevet 1. januar 2009 Del Skrevet 1. januar 2009 Det har L5100 også, men gå for x3200 virker nyere og bedre. Hva skal den brukes til? Lenke til kommentar
Thomasf81 Skrevet 1. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2009 Skal ha den som vanlig bruk-PC, nettsurfing, skrivng og litt spilling. Skal ha den på en Full HD TV Lenke til kommentar
Supreme P. Skrevet 1. januar 2009 Del Skrevet 1. januar 2009 Da ville jeg gått for x3200, og stappa inn en ny skjermkort. Som msi 9500Gt den duger til Hd film delen, men hardcore gaming tror jeg ikke fungerer. Lenke til kommentar
Tøffli Skrevet 6. januar 2009 Del Skrevet 6. januar 2009 Ser at Elprice har kommet med en nyere modell av X3200: http://www.elprice.no/data/stasjonaer-pc/a...-ray-983zre5nct Ganske kraftig maskinvare + bluray spiller. Ikke gal pris for det der Lenke til kommentar
Phrenetic Skrevet 6. januar 2009 Del Skrevet 6. januar 2009 Har selv en L5100 og er igrunn meget fornøyd med tanke på prisen. Hvordan den er til spilling vet jeg ikke, men til alt annet så føler jeg at den oppleves rask. Det er _litt_ viftestøy ifra den, men ingenting plagsomt for mine ører. -P Lenke til kommentar
Spragleknas Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 Noen med X3200 som kan si om det lar seg gjøre å bruke denne "liggende" (som desktop)? Takker for svar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå